Review: Produse pentru plajă Gerocossen Sun


   În luna iulie am folosit constant două produse pentru plajă de la Gerocossen, care s-au dovedit a fi foarte bune pentru pielea mea: uleiul pentru protecție solară SPF15 și loțiunea răcoritoare după plajă, cu mentol. 
   Ambele produse au un sistem de dozare de tip spray, ceea ce le face ușor de distribuit pe piele, fără a exista riscul de a risipi mult produs în timpul aplicării. În special cu uleiurile de corp am întâmpinat această problemă, dar în cazul celui de față lucrurile au decurs fără neplăceri.




    Uleiul de plajă Gerocossen oferă o protecție UVA/UVB medie, grație factorului de protecție solară 15. Conține ulei de morcov și ulei de argan ce intensifică procesul de bronzare. Uleiul are o culoare gălbui-închis și colorează ușor pielea după aplicare, însă nu precum un fond de ten sau un alt produs colorant, ci doar oferă un ton mai închis pielii și o face să pară mai bronzată. 
   Se aplică cu 20 de minute înainte de expunerea la soare, pe întreg corpul. Eu am folosit-o și pe pielea feței, fără probleme. Se absoarbe rapid, având consistența unui ulei uscat, ce intră rapid în piele și nu o lasă unsă/grasă.
   L-am folosit aproape zilnic și am consumat jumătate din flacon în tot acest timp. Primește o bilă albă și pentru faptul că e rezistent la apă, dar și pentru mirosul floral, discret.




   Și la adresa loțiunii răcoritoare după plajă am numai lucruri bune de spus. Se aplică după expunerea la soare, însă spre deosebire de ulei nu necesită masaj după aplicare. Este ultra răcoritoare și mie îmi plaace s-o folosesc și pe față, după demacheiere. Din pricina asta s-a și consumaat în mai puțin de o lună.
   Loțiunea răcoritoare conține aloe vera și extract de gălbenele și are o textură neuleioasă, lichidă.
   

   Cu excepția acestor două produse am mai folosit o loțiune pentru plajă SPF30, de la Gerocossen, în timpul primei vacanțe la mare pe anul acesta. Și aceea a fost foarte bună și textura ei a fost mult mai ușoară decât cea a altor loțiuni de corp pentru protecție ridicată pe care le-am încercat. 
    Uleiul de corp și loțiunea după plajă pot fi achiziționate din magazinele fizice (supermarketuri, farmacii), dar și online din magazinul Gerocossen. Momentan pe site sunt valabile promoții tentante pentru produsele pentru plajă, iar la achiziționarea unui produs pentru protecție solară se oferă unul după plajă, la alegere. Astfel, puteți achiziționa cele două produse despre care am vorbit astăzi la prețul de 25 lei (ambele).




Comentarii

Unknown a spus…
ultima lotiune am folosit-o si eu cu brio anul acesta la mare si m-am impacat foarte bine cu ea
chiar sunt foarte bune produsele romanesti
si fata de vichy sau alte branduri dermocosmetice scumpe. chiar merita
Cherry Queen a spus…
anul acesta am folosit uleiul Uriage cu SPF 30 care a facut fata cu brio pielii mele sensibile :D
dar imi place cum suna aceste produse si cine stie? Poate le iau si eu :D
pupici!
Adina Aruştei a spus…
e foarte tentant produsul care se aplica dupa expunerea la soare.