Review: Șampon uscat Batiste Cherry



 
   În ultima comandă plasată pe Asos am pus în coș și un șampon uscat de la Batiste, pe cel cu aromă de cireșe. Am avut parte și de transport gratuit prin curier și m-am convins că pentru orice comandă ce conține un astfel de șampon se obține free shipping prin curier. Sau cel puțin asta se întâmpla la vremea respectivă deoarece, între timp, Asos a schimbat regulile pentru expediții și pentru a beneficia de transport gratis e nevoie de un prag minim pentru o comandă, de 15 euro. Între timp şamponul se găseşte şi în ţara noastră, aşa că nu este nevoie să-l mai comandăm de pe site-urile din UK.
  
   Flaconul comandat are 200 ml, un parfum de bomboane/gumă cu cireșe, care nu e totuși deranjant, chiar pot spune că-mi place. 
   Șamponul uscat de la Batiste se pulverizează la rădăcina firului de păr, de la o distanță de cca. 30 cm, după care masăm ușor cu degetele pentru a distribui produsul pe tot scalpul. Sebumul din păr dispare instant, iar apoi ne putem ocupa de perierea și aranjarea părului. După periaj, șamponul, care are consistența unei pudre de culoare albă, dispare din păr. Este ideal pentru a păstra aspectul curat al părului între spălări. 
   Și-atunci de ce nu mi-a plăcut? În primul rând, pentru că șamponul nu oferă decât un aspect curat părului, dar senzația de păr curat a lipsit, în cazul meu. Simțeam părul tot murdar, doar că arăta curat. Iar dacă băgam degetele prin păr simțeam pudra la atingere. Așa că nu-l văd decât potrivit pentru o situație de urgență, când n-am timp să-mi spăl părul, însă în niciun caz nu l-aș folosi în mod regulat. 
   Un alt lucru care nu mi-a plăcut la el a fost faptul că șterge strălucirea naturală a firului de păr și lasă un aspect mat, pudrat în zonele în care este utilizat.



   
   Din ce-am mai citit eu în mediul online, șamponul uscat are mai mare trecere în cazul persoanelor cu păr foarte fin, pisicos. În cazul lor, oferă și volum și textură șuvițelor. Sora mea, de exemplu, deţinătoarea unui păr moale, îl consideră un must have între două spălări.
    Din România se poate comanda online de pe Elefant (vezi aici), la preţ foarte bun: 10 lei flaconul mic şi 20 lei cel mare. Livrarea este gratuită.

Comentarii

cris a spus…
Nici mie nu imi place samponul Batiste. Eu am varianta Original, dar la fel mi se pare ca mai rau imi face, dupa ce imi dau cu el parca sunt ninsa (chiar daca il pieptan bine) si ma manaca si capul de la el. Dorina e incantata de el, eu nu :))))
Eu obtin acelasi rezultat ca tine, par cu aspect curat (aspect doar) si cam mat. Dar il folosesc in situatiile in care chiar n-am timp sa ma spal si sa-mi usuc parul - adica un proces de 2,3 ore.
Si ca sa nu raman "varuita", trebuie sa il tin suficient de departe de scalp. Am gresit de cateva ori si m-am chinuit sa maschez portiunea albita.