OOTD: Pantaloni scurți cu inserții din dantelă


     De ceva timp planificasem o postare în care să vă arăt noii mei pantaloni scurți de la Kurtmann, însă am tot amânat momentul deoarece îi purtam mai mult seara și nu aveam cum să fac poze. De când i-am primit i-am purtat de câteva ori, împreună cu bluze de culoare închisă. În articolul de azi îi vedeți alăturați unei bluze din dantelă, de la Romwe. Oricât de drăguță ar fi această bluză, e un adevărat chin să o spăl, pentru că se decolorează foarte tare și pătează orice lucru cu care ajunge în contact. Și nu se decolorează doar la prima spălare, din nefericire!



   Pantalonii scurți, cu inserții din dantelă, se găsesc în ziua de azi pe mai toate site-urile și în majoritatea magazinelor fizice, fiind unul dintre trendurile acestui sezon. Mie mi se par și foarte simplu de purtat, fiind mult mai comozi decât pantalonii scurți din denim ori stofă. Ca și rochiile slip dress și acești pantaloni duc cu gândul înspre lenjeria intimă. Probabil din cauza asta și a materialelor ușoare folosite ei sunt atât de confortabili.
    Nu mai sunt disponibili pe site, însă aici puteți găsi alte modele frumoase comercializate de Kurtmann. Mie mi-au atras atenția unii roz, cu volănașe, de la Zara.



Bluză: Romwe
Pantaloni: Stradivarius (Kurtmann)
Sandale: PersunMall
Gentuță: vintage
inel cu mac: Bijoux-Online

Comentarii

Jessy a spus…
Vaii cat de mult imi place tinuta asta ! Si ce bine te prinde !
Iar pantalonasii m-au cucerit, sunt foarte feminini.
Btw, ai niste picioare foarte frumoase :D
Te pup ! :*
Gya a spus…
Este asa de draguta tinuta, iti sta foarte bine.Pup

gya-make-up.blogspot.ro
Alina a spus…
pun pariu ca ai intors multe priviri :).
Lorena's blog a spus…
Ce frumosi sunt pantalonii, dar si bluzita din dantela e foarte speciala si iti vine bine! Esti o frumoasa, Aurora! :*
Deena a spus…
Uhaaa sexy lady! Jur ca daca stiam sa fluier si te intalneam pe strada, te fluieram ...cu riscul sa imi iau o poseta in cap! Si iar ma enervezi: eu de ce nu prind asa pantalonasi frumosi? DE CE?
Alice wonders a spus…
Foarte bine iti sta, le-ai imbinat tare frumos. Pacat de bluza, am descoperit ca am si eu problema asta cu un tricou - nu stiam de ce ies toate sosetele roz din masina de spalat.
Beauty and others a spus…
Foarte dragut outfitul!
Sandalele imi plac tare mult <3
ilda76 a spus…
:) Subscriu reactiei Deenei! :)))
Sexy si misterios look-ul tau! Iar forma in care te afli... yuuuhuuu, no comment! Mi-am amintit de acel abdomen!

Pupicei, Aurora!
Ilda
Lavender Thoughts