Review: Spray pentru strălucire Londa (Elevina.ro)



    Despre spray-ul de păr, pentru strălucire, de la Londa Professional am să vă vorbesc astăzi. L-am ales în urma unei campanii de testare, din magazinul online Elevina.ro, pentru că am considerat că se potrivește perioadei prin care trece părul meu. Este cam uscat la vârfuri,deși a fost recent tuns. M-am mirat, ultima oară când am tăiat din el, că vârfurile mele erau atât de subțiri, anemice și rare, de parcă ar fi fost vârfurile unui pui de mâță. De câteva zile m-am întors la folosirea balsamului pe post de șampon (co-wash), o metodă ce funcționează întotdeauna pentru părul meu ondulat, ce tinde să se umfle la umezeală. Am renunțat și la placa de păr și cum ea era sursa strălucirii temporare a părului meu, mi-am dorit un înlocuitor. Și-am pus ochii pe acest produs sub formă de spray, care n-are putere de fixare, nu-i un produs de styling, ci doar unul de finisare, cu filtru UV.



    Pun și o fotografie înainte/după pentru a ilustra rezultatele sale. Părul a fost spălat cu balsam cu o zi înainte, cu balsamul de la Hofigal mai exact, cel de care vă spuneam că mi se pare cel mai bun balsam de păr încercat. De dimineață m-am pieptănat și am pulverizat puțin spray Sparkle de la Londa, de la o distanță de cca. 30 cm. După aplicare n-am simțit nimic în păr, nici măcar ceva umed. Prin urmare, textura spray-ului e una foarte aerată, ușoară. Nici vorbă de încărcat părul, așadar nu minte producătorul atunci când afirmă că produsul nu încarcă și nu fixează suvițele de păr.
   Înainte de aplicare recipientul trebuie agitat și apoi, cum ziceam, puf-puf de la o distanță de cel puțin 30 cm. Părul meu nu-i într-o condiție excelentă momentan, dar după ce voi reuși să-l mai cumințesc va arăta, cu siguranță, mai lucios după aplicarea spray-ului.
   Efectul de strălucire începe să pălească după 4-5 ore, interval de timp petrecut de mine în soare. Dar apoi am aplicat un nou strat de spray. La fel, n-am simțit că-mi lipește firele de păr ori le umezește. Doar le-a făcut mai lucioase.
   Pentru mine s-a dovedit a fi un produs util, bun înlocuitor al luciului produs prin efectul termic al plăcii de păr. Eu îmi ondulam ușor părul cu placa, mai rar îl îndreptam, deci aspectul final e cam aceleași. Uneori îmi e dor de părul meu lung, dar în sfârșit am reușit să-l am pe tot tuns drept, cu excepția șuvițelor din față, adică bretonul de altădată, care-i mai scurt, dar se apropie și el de lungimea dorită. E pentru prim oară, după mai bine de 5 ani, când am părul tuns drept și-am reușit să scap de trepte, de părul filat. Pentru părul meu tunsul în trepte n-a fost o idee prea stălucită căci tot timpul am fost nevoită să folosesc placa pentru a-l cuminți. De-acum să tot crească lung!




    Pentru persoanele interesate adaug și o fotografie cu ingredientele produsului. Sunt și ceva ingrediente ce duc la uscarea părului și-am să vă țin la curent, pe viitor, dacă întâmpin astfel de probleme.

   Un recipient de 200 ml de Sparkle Shine Spray costă 46 lei pe site-ul Elevina. Mai jos găsiți și promoția ce se desfășoară în prezent pe site!




Comentarii

Chiar se vede diferenta, mai ales in partea de jos a suvitelor, luceste frumos!Ai o culoare frumoasa, draga mea!Parul meu momentan trece printr-o regenerare masiva sustinuta de masti saptamanale, impachetari cu uleiuri fierbinti si evitarea aparatelor de coafat cu caldura excesiva.Pare un produs bun, si eu folosesc in perioada aceasta spray-ul Keune pentru stralucire, parca ne-am inteles in privinta alegerilor pentru parul nostru :)) Te pup frumoasa mea!
<3
coco a spus…
Foarte interesant, nu stiam de el si ar merge la un viitor eveniment!
Toma Aurora a spus…
Cleo, acolo am și insistat mai mult cu spray-ul. Și părul meu e destul de uscat acum, abia aștept să-și revină. Am citit review-ul tău pentru spray-ul de la Keune, cred că sunt asemănătoare aceste două produse ca și efect! Pupici!
Toma Aurora a spus…
Coco, da, pentru ocazii cred că este cel mai potrivit! Te pup!