Feedback: Asos Boudoir Lingerie



    În urmă cu câteva săptămâni v-am povestit despre Asos Boudoir, colecția de lenjerie lansată de Asos ce dorește a atinge nivelul calității lenjeriei de lux, păstrându-se totuși la un nivel decent al prețurilor. Am promis că voi reveni cu-n feedback, iar cum postarea de atunci, de tip wishlist, a generat multe intrări de pe paginile din afara țării, sper ca măcar fotografiile să fie de folos celor interesate de subiect.
    În primul rând vă voi oferi câteva detalii legate de livrare: coletele sunt livrate din UK, prin poșta română/curier (în funcție de metoda aleasă), iar livrarea durează între 5 și 15 zile lucrătoare. Se întâmplă uneori ca uneori coletele să ajungă mai repede ori mai târziu, așadar intervalul nu este bătut în cuie. Pentru livrarea prin poștă transportul este gratuit, indiferent de valoarea comenzii, iar pachetele ajung întotdeauna la oficiile poștale locale, niciodată la vamă (expedierea se face în cadrul UE).



     Eu mi-am comandat două seturi în nuanța Nude, iar în realitate ambele au o culoare roz pal. Primul set are niște inserții din satin, însă nu-s lucioase și nu arată ieftin. Cel de-al doilea e transparent (pozele sale de pe site sunt modificate puțin, pentru a nu transforma site-ul în altceva :D). Datorită nuanței, puteți mixa articole dintr-un set cu altele din alt set, pentru că nu există o diferența de culoare între ele.


   În privința măsurilor potrivite pentru sutienele Asos Boudoir, vă pot vorbi numai despre cele de tip bustieră, fără bureți, căci ambele din fotografia de mai sus corespund acestui tipar. Eu mi-am ales 30B și 32B, echivalentele unui XS respectiv S european. Pentru că am slăbit mult și momentan măsor doar 80 cm în zona bustului a trebuit să optez pentru variantele cele mai mici. În urmă cu doar câteva luni sărisem de 95 cm, însă o dată cu kilogramele s-au dus și airbagurile din dotare. Însă e așa de bine fără ele, chiar nu înțeleg complexul anumitor femei legate de sânii foarte mici. Nici nu trebuie să le mai duci grija și poți purta și cel mai decoltat top fără a părea vulgară. Revenind la sutiene, dacă aveți sânii mici nu vă faceți griji în privința cupelor, căci sunt puțin eleastice și se mulează perfect pe sâni, fără a lăsa spații goale pe undeva.
  Pentru slip am ales măsura S, un 34-36 european.

   Următoarele două seturi pe care le trec pe wishlist sunt cele de mai jos. Prețul unuia costă aproximativ 30 lire (150 lei) însă dacă sunteți cu ochii pe reduceri puteți prinde oferte foarte bune. Eu le recomand nu doar pentru aspect ci și pentru materialele folosite. Din păcate nu vin ambalete în cutiuțe, ci în vestitele pungi transparente Asos, așadar, dacă vreți să le faceți cadou veți avea nevoie și de cutiuțe frumoase.







   Și-n plus, de la reduceri, am pus ochii pe costumul de baie cu volănașe de mai jos, redus de la 30 la 13 lire. Eu mai am un costum de baie alb, din dantelă, de la Asos, pe care vi  l-am arătat AICI și acela m-a convins că e cazul pentru încă unul pentru vara aceasta, tot marca Asos.


Comentarii

Andreea a spus…
Ce bine arata seturile pe care le-ai comandat!
Camelia Andrasescu a spus…
Sa le porti cu mare drag, sunt tare frumoase! Pupici!
Deea a spus…
Foarte frumoase, sa le porti cu placere!
Desi sunt veterana in comenzi Asos, pana acum nu m-am incumetat sa iau lenjerie. Dar cred ca-mi incerc norocul:D.