Accesoriile vesele Betsey Johnson



    V-am pregătit o selecție de accesorii , așa cum v-am anunțat!
    Doar că m-am răzgândit și n-o să le prezint pe cele de pe SheInside, ci unele mult mai drăguțe și mai accesibile de pe Ebay. De ceva vreme am devenit fană a paginii de facebook Betsey Johnson. Foarte mult îmi plac bijuterioarele de acolo, sunt drăgălașe și copilărești. Și scumpe! Pe Ebay există câteva magazine care vând aproape toate modelele BJ pentru doar câțiva dolari. Eu am un colier de la unul dintre magazinele respective, n-am decât cuvinte de laudă pentru el: nu s-a înnegrit (este auriu), nu i-a sărit „poleiala” și nici n-a căpătat o nuanță roșiatică, cuprată. Tocmai de aceea intenționez să-mi mai comand anumite accesorii, chiar dacă le voi primi, prin poștă, undeva la primăvară. Ultima comandă de pe Ebay mi-a ajuns în 2 luni...



cercei porcușori zburători


cercei lalele negre pentru fanele celebrei producții „Laleaua Neagră”


cercei cu linguriță&furculiță pentru cele mai pofticioase dintre noi


cercei lebede cu fulgi multicolori, strălucitori


colier țestoasă super mototoală


inel porcușor zburător, împărătesc chiar!


cercei melcușori cu fluturi pe căsuță


colier broscuță cochetă


inel și cercei cu maimuțe înfundițate


cercei crăbușori pentru cele care preferă accesoriile discrete


cercei trăsuri, pentru prințese :)


cele mai pastelate bufnițe, trase-n cercei


cercei albinuțe cu aripi roz 


 cercei sub formă de lalele fără parfum, dar pline de strălucire

***Produsele aparțin mai multor magazine. Le puteți găsi căutând direct pe Ebay „ Betsey Johnson snails/ tuplips/ frog”, în funcție de modelul care vă interesează. Astfel vă puteți orienta și care este prețul cel mai avantajos ori puteți opta și pentru licitațiile online și cu puțin noroc obțineți un preț mai bun. Prețul mediu este de 5-6$/produs și majoritatea  magazinelor oferă transport gratuit.
   În topul preferințelor mele se află căluțul postat la începutul articolului, urmat de cerceii porcușori și bufnițele în culori pastel.

Comentarii

Criss a spus…
Sunt foarte dragute si par lucrate bine :P
Toma Aurora a spus…
Criss, mă bucur că-ți plac. Eu tocmai ce-ampierdut licitația pentru primul colier, dar nu mă dau bătută. Ceva, ceva, tot o să iau până la urmă! :)