joi, 7 noiembrie 2013

Un nou magazin online: Aupie.com


  Am primit un mail din partea unui magazin online asiatic pe care nu-l cunoșteam, Aupie. Mi s-a cerut să fac o postare cu hainele și accesoriile pe care le găsesc a fi atrăgătoare de pe site, iar rochia de mai sus a fost prima pe care am pus ochii. O știam de multă vreme de pe Asos, apoi de pe Romwe, iar acum am descoperit-o și aici. Nu mai este potrivită pentru vremea de afară, dar o trec pe lista de preferințe.


    Următorul lucru care m-a încântat a fost ceasul cu imprimeu leopard. Nu cred că surpinde pe cineva mica mea obsesie pentru acest tip de print, mai ales dacă vine la pachet cu ceva bej/crem.


   Geanta de mai sus, din nou, nu e prima oară când o văd. Am admirat-o pe Oasap, pe AhaiShopping pe crem, negru și maro închis. Pe roz prăfuit e prima oară când o zăresc. Mărturisesc că este nuanța mea favorită dintre cele patru pe care le cunosc în cazul modelului respectiv.


   Nu-i așa că-s prea vesele mănușile de mai sus?
   Sigur unii aproape au leșinat de la dulceața combinației roz, fuchsia, roz-bombon, dar eu le găsesc a fi simpatice și potrivite pentru zilele reci în care ne simțim copilăroase.


Tot vesel mi s-a părut și ceasul de mai sus. Nu știu în ce măsură aș purta acest tip de ceas, mi se pare că e prea greu pentru a fi purtat la gât, dar culoarea și fluturii imprimați mi-au plăcut mult.
  Pe site am mai văzut butoni, coliere și brățări la prețuri accesibile. Nu-s la fel de mici ca pe Ebay, dar comparativ cu alte site-uri asiatice chiar sunt ceva mai reduse. Iar transportul, pentru orice comandă, este gratuit pentru livrarea prin poștă.


4 comentarii:

  1. Vai cat imi place ceasulllllllllll !

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu știam de acest site până acum :)
    Ce lucrușoare frumoase !
    Îmi place mult gentuța finuță, dar și mănușile girly.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte inspirate alegerile tale. Imi plac toate! Pupici.
    Te invit pe tine si pe cititoarele tale la un giveaway pe blogul meu: http://www.beautystory.ro/2013/10/anniversary-giveaway.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Ceasul cu fluture mi se pare senzational! Ador fluturii!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...