Un nou magazin online: Aupie.com


  Am primit un mail din partea unui magazin online asiatic pe care nu-l cunoșteam, Aupie. Mi s-a cerut să fac o postare cu hainele și accesoriile pe care le găsesc a fi atrăgătoare de pe site, iar rochia de mai sus a fost prima pe care am pus ochii. O știam de multă vreme de pe Asos, apoi de pe Romwe, iar acum am descoperit-o și aici. Nu mai este potrivită pentru vremea de afară, dar o trec pe lista de preferințe.


    Următorul lucru care m-a încântat a fost ceasul cu imprimeu leopard. Nu cred că surpinde pe cineva mica mea obsesie pentru acest tip de print, mai ales dacă vine la pachet cu ceva bej/crem.


   Geanta de mai sus, din nou, nu e prima oară când o văd. Am admirat-o pe Oasap, pe AhaiShopping pe crem, negru și maro închis. Pe roz prăfuit e prima oară când o zăresc. Mărturisesc că este nuanța mea favorită dintre cele patru pe care le cunosc în cazul modelului respectiv.


   Nu-i așa că-s prea vesele mănușile de mai sus?
   Sigur unii aproape au leșinat de la dulceața combinației roz, fuchsia, roz-bombon, dar eu le găsesc a fi simpatice și potrivite pentru zilele reci în care ne simțim copilăroase.


Tot vesel mi s-a părut și ceasul de mai sus. Nu știu în ce măsură aș purta acest tip de ceas, mi se pare că e prea greu pentru a fi purtat la gât, dar culoarea și fluturii imprimați mi-au plăcut mult.
  Pe site am mai văzut butoni, coliere și brățări la prețuri accesibile. Nu-s la fel de mici ca pe Ebay, dar comparativ cu alte site-uri asiatice chiar sunt ceva mai reduse. Iar transportul, pentru orice comandă, este gratuit pentru livrarea prin poștă.


Comentarii

M and M a spus…
Vai cat imi place ceasulllllllllll !
Unknown a spus…
Nici eu nu știam de acest site până acum :)
Ce lucrușoare frumoase !
Îmi place mult gentuța finuță, dar și mănușile girly.
Camelia Andrasescu a spus…
Foarte inspirate alegerile tale. Imi plac toate! Pupici.
Te invit pe tine si pe cititoarele tale la un giveaway pe blogul meu: http://www.beautystory.ro/2013/10/anniversary-giveaway.html
Andreea Sîrba a spus…
Ceasul cu fluture mi se pare senzational! Ador fluturii!