Review: Unt de Shea Mango Kiwi de la Sabon



 Untul de shea de la Sabon, cu miros de mango și kiwi, a făcut parte din Magic Box-ul lunii mai. A fost produsul din cutie pe care l-am folosit prima dată, cu excepția lumânării cu lavandă, pe care nu o pot încadra în categoria cosmeticelor. Referitor la ea pot spune că nu este la fel de parfumată ca varianta cu aromă de cocos, dar are un miros plăcut, floral, dar care nu se aseamănă foarte tare cu cel al florilor de lavandă.

  Batonul solid de unt de shea vine ambalat într-o folie de hârtie simplă, cerată și are un gramaj de 100 grame. În magazinele Sabon este disponibil în 5 variante: Vanilie Cocos, Mango Kiwi, Lavandă, Paciuli Lavandă Vanilie, Lămâie Mentă. Modul de utilizare este simplu, trebuie numai să trecem batonul pe piele, iar la contactul cu aceasta el va începe să se topească, lăsând în urmă o peliculă uleioasă. Apoi ne putem ocupa de masarea pielii, pentru a distribui în mod egal cantitatea de ulei. Aplicarea untului solid nu-i un procedeu anevoios, dar în unele zone (coate, genunchi) trebuie insistat mai mult până ce batonul începe să se înmoaie.

   Personal, am fost încântată de aroma sa plăcută, dulceagă și de puterea de hidratare. Pe timp de vară evit loțiunile pentru corp grase, dar cum ultimele săptămâni au fost destul de răcoroase, untul de shea mi s-a părut un produs adecvat temperaturii. Nefiind foarte cald afară nu l-am simțit uleios ori deranjant pe piele.


 Lista de ingrediente sună astfel: shea, unt de mango, ulei de măsline, ceară de albine. Mă întreb oare unde sunt componentele care oferă culoare roz-somon și aromă de kiwi produsului...
  Per total, untul de shea de la Sabon este un produs bun, hrănitor, economic. Nu e nevoie de o cantitate mare pentru un masaj complet al corpului, căci o dată încălzit în contact cu piele, untul topit se distribuie rapid pe piele și poate fi întins cu ușurință. Prețul său este de 37 lei, dar produsul poate fi achiziționat la preț mai mic în zilele cu oferte promoționale (puteți afla despre ele abonându-vă la newsletter-ul site-ului Sabon.ro ori de pe pagina de Facebook a companiei).
  

Comentarii

Mihaela Pojogu a spus…
Nu este chiar scump, mi-a placut observatia ta cu lipsa ingrendientelor care da culoare acestui produs, clar cele enumerate nu dau aceasta culoare. Eu folosesc si vara unturile mai ales pe coate, calcai, coapse.
Miu Miu a spus…
Iubesc unturile de corp. Am avut unul de cacao, il topeam putin in mana inainte...vai ce bine imi hidrata pielea :X

Pup

shoeper-women.blogspot.com
coco a spus…
eu am pielea foarte uscata , sunt mare fan unturi !!!
bydee-make-up a spus…
E foate tentant.
Ma incanta produsele de acest gen. :)
Toma Aurora a spus…
Mihaela, mi se pare incompletă lista de ingrediente și presupun c-au mai sărit peste unele componente...
Toma Aurora a spus…
Miu Miu, bănuiesc că avea și un miros foarte plăcut untul cu cacao :)!
Toma Aurora a spus…
Coco, mă bucut că îți plac! Eu am avut parte și de mulțumiri și de dezamăgiri în ceea ce privește acest tip de produs.
Toma Aurora a spus…
Bydee, când sunt promoții se poate cumpăra și la aproape jumătate de preț. Așadar, poate fi testat aproape de oricine, căci prețul scade cam pe la 20 lei. Sper să ai ocazia să-l încerci și să-ți fie pe plac.
Anonim a spus…
Si eu am ajuns la concluzia ca imi plac unurile de corp dupa ce am folosit de la Lush. Imi place cum ai observat ca ne-au "furat" la ingrediente :)) Nu mi se pare normal si nici corect. Pretul este bunicel.

Pupici,
Maria:*