Review: Fond de ten ușor cu ghimbir și vitamine Korres


  Pentru că pudra cu multivitamine de la Korres mi-a lăsat o impresie foarte plăcută, m-am decis să încerc și un fond de ten din paleta lor de produse. Din păcate, impresiile mele legate despre acest produs nu sunt la fel de bune precum cele referitoare la pudra compactă.

  Fondul de ten cu ghimbir și vitamine se laudă cu o formulă lejeră, cremoasă, potrivită pentru orice tip de ten, care oferă și o acoperire medie. Ambalajul său este ușor, din plastic subțire și se aseamănă tubului clasic de cremă pentru mâini. Este disponibil în 6 nuanțe, iar eu am cumpărat varianta cu numărul 3, așadar cea potrivită pentru un ten mediu ca și culoare.


   Textura fondului de ten este cremoasă, așa cum e specificat în descrierea oficială de pe site, dar nu-i densă. Deși nu curge, are o consistență ușoară, asemănătoare unui gel colorant.
  Acoperirea oferită tenului este mică (nu medie), indiferent de numărul de straturi aplicate. Din punctul meu de vedere, este mai degrabă o cremă colorantă decât un fond de ten, având o putere de camuflare a imprefecțiunilor scăzută. Din cauza aceasta nici n-am mai făcut fotografii înainte/după.
   
  Fondul de ten are și factor de protecție solară SPF 10, ceea ce-l poate face potrivit pentru zilele de vară în care dorim să renunțăm la fondul de ten clasic. Nuanța pe care am ales-o (nr.3), mi s-a potrivit, motiv pentru care vă sfătuiesc să alegeți nuanța nr.1 dacă aveți tenul foarte deschis sau nuanța nr.2 dacă-l aveți mediu. Nr. 3 e destul de închisă ca și culoare de mijloc, așa cum a fost catalogată de producător.


   Mai sus aveți lista de ingrediente. Din câte am auzit, cosmeticele Korres, inclusiv produsele lor de machiaj, sunt compuse numai din ingrediente naturale ori sigure pentru sănătatea pielii.

   Prețul unui tub de 40 ml de fond de ten este de 81 de lei pe Strawberrynet și de 100 lei în magazine. Nu mi se pare că face acești bani și nici nu-l recomand ca și produs pentru camuflarea imperfecțiunilor sau uniformizarea culorii tenului. Mi se pare ca fiind maxim o cremă colorantă. Pentru cei care preferă produsele bio, aș recomanda mai degrabă fondul de ten de la Alverde, care are o acoperire mai bună și un preț accesibil tuturor, sub 20 lei.

Comentarii

Adina Aruştei a spus…
wow, ce ieftin e Alverde! pacat de korres, stiu ca au produse bunute.