Meloman pentru o zi: Jamie N Commons


   Meloman pentru o zi este o inițiativă născută pe blogul lui SoriN cu ceva timp în urmă, prin care se urmărește împărtășirea melodiilor noastre favorite prin intermediul blogului personal.  Melomanul, înțeles deseori drept iubitor de muzică clasică este de fapt un muzicoman, un pasionat până la sânge de un anumit stil muzical.



  Nu mi-a fost greu să-l aleg pe Jamie N Commons pentru postarea de față, el fiind în momentul de față artistul pe care-l ascult cel mai frecvent. În fruntea melodiilor favorite aș cocoța, fără tăgadă, Devil în meRecunosc că are și un videoclip foarte reușit, puternic, exploziv, ca și vocea solistului.



   Jamie N Commons nu e un artist foarte popular, nefiind promovat decât prin intermediul soundtrack-urilor din The Walking Dead, iar melodia Lead Me Home este cea mai cunoscută piesă a sa. Cântecul, simplu și fascinant, mi se pare ideal pentru a încheia o zi obositoare.


   Și-n final vă las cu Rumble and sway, o melodie antrenantă și cu-n mesaj tare profund. Vocea rară a artistului britanic în vârstă de numai 24 de ani, versurile foarte bine iscodite și stilul rar de interpretare sper să facă din el un artist de renume în viitorul apropiat. Deja a semnat un contract cu Alex da Chid, celebrul producător din spatele lui Eminem și Nicky Minaj, deci foarte curând îl vom vedea promovat și prin intermediul posturilor tv muzicale.

Comentarii

Mara a spus…
mereu ne dai pe tava melodii exceptionale :)
Mihaela Pojogu a spus…
Nu-l stiam, e interesant, ultima piesa chiar e antrenanta si imi place.
coco a spus…
sa ascultam , atunci !!! :)
ilda76 a spus…
Acum am facut cunostinta cu acest artist si-ti multumesc!

Ceva din timbrul vocii sale, ceva din atmosfera primei melodii propuse de tine m-au facut sa ma gandesc la o asemanare cu Joe Cocker!

Ma surprinde glasul sau pe care nu reusesc sa-l asociez infatisarii sale!:))

Favorita mea dintre cele 3 piese este: Devill in me!

Pupicei, Aurora!
Ilda
Lavender Thoughts
Sorin I. a spus…
Foarte frumos articolul tau!
Felicitari pentru sugestiile prezentate de tine ,Chiar mi-a facut mare placere sa ascult fiecare piesa in parte!
O zi cu soare iti doresc si eu!
Toma Aurora a spus…
Mara, mă bucur mult că ți-au plăcit piesele! Te pup!
Toma Aurora a spus…
Mihaela, nici eu nu l-am descoperit cu foarte mult timp în urmă :)
Toma Aurora a spus…
Audiție plăcută, Coco! :*
Toma Aurora a spus…
Ilda, exact aceeași primă impresie am avut-o și eu: are un timbru ce duce înspre Joe Cocker. Ce m-a suprins și pe mine a fost vârsta lui fragedă, mă așteptam să fie sărit de 40 de ani. Prima oară l-am ascultat fără să-l fi văzut și mă așteptam la un bărbos cu părul cărunt...și când, un băiat așa gingaș, mai ceva ca o fată!
Toma Aurora a spus…
Salutare, SoriN!
Felicitările mele pentru inițiativă. Chiar era nevoie de așa ceva în blogosfera românească.