Prima mea comandă Sheinside

 

    Prima mea comandă pe Sheinside s-a încheiat cu bine, după ce am stat o vreme îngrijorată din cauza pachetului. În primul rând nu știam la ce oficiu posta o sa imi vină (local sau vamal) și am fost plăcut surpinsă când m-au anunțat cei de la posta din localitate că pachetul a ajuns la ei (expediat din China via Suedia).
   În comandă am avut un sigur obiect, un pulovăr pe care l-am postat și în ultimul wishlist. În fotografia de mai sus vedeți cum arată el în realitate, imaginea de pe site fiind următoarea:




    Nu este roz, așadar, ci mai degrabă o culoarea asemănătoare piersicii. În rest toate detaliile corespund, materialul este bun, lungimea este în regulă. Pot spune că îmi place mai mult cum arată în realitate, mai ales că se potrivește tocmai bine cu fusta Asos cumpărată la reducere.
  Pulovărul costă pe site 26$ (85 lei), prețul fiind redus cu câțiva dolari față de cel inițial. Consider că merită banii, având un design foarte drăguț, feminin, iar transportul gratuit și faptul că am primit pachetul la poșta locală m-au încântat la fel de tare.
  Măsura pe care mi-am ales-o a fost S si am observat că este mai mică decât S-ul european, asiaticele fiind în marea lor majoritate mărunțele. După părerea mea, pulovărul este un XS (UK 6-8), dar bine măcar că intră pe mine (zona mânecilor este mai mulată și trebuie să am grijă când îl îmbrac să nu sucesc cusătura, alminteri trebuie să stau să îndrept fiecare mânecă până aduc cusătura la locul ei). Materialul nu este elastic.

  Cu siguranță acesta nu va fi ultimul lucru cumpărat de pe Sheinside! Prețurile mi se par ok în comparație cu Romwe și Oasap, în sensul că aici rareori găsești o rochie sau un pulovăr mai scump de 40-45$, în timp ce pe celelalte site-uri rochiile mai frumoase sar și de 100$. Deja mai am un pachet pe drum (nu știu când o să ajungă, mai ales că acum este perioada noului an chinezesc) și intenționez să cumpăr și cămașa cu Bart Simpson, care are un preț pe jumătatea celui de pe Romwe.

  Am primit newsletter de la ei și am aflat că au o promoție de Sf. Valentin: 10$ reducere la comenzi de minim 30$, din categoria dedicată acestei sărbători. Oferta este publică și poate fi vizualizată de oricine este interesat aici!


Comentarii

cris a spus…
E foarte draguta bluzita!
Anonim a spus…
Este foarte frumos! Imi place tare mult gulerasul ♥
Sa-l porti cu placere :)
Dorina a spus…
Foarte frumos puloverul si girly :)
Sa-l porti cu placere!
Ramy's Blog a spus…
nici eu am cumparat niciodata de pe sheinside...nici romwe si nici oasap :)) e foarte frumos puloverul si sta bine impreuna cu fustita:)
Mihaela Pojogu a spus…
dragut si foarte feminin impreuna :)
Dana M a spus…
Super super feminin puloverul! Iar combinatia cu fusta este perfecta!
Miu Miu a spus…
Mie mereu mereu imi vine la vamala. Nu inteleg de ce vor sa ma tortureze?
Sa il porti cu placere :*
E minunata bluzita si iti vine tare bine. Pupici!
Anonim a spus…
E tare chic!Arata mult mai bine in poza ta decat pe site! Iar fusta e de o dragalasenie rara..
Unknown a spus…
ioi, ce cute e. foarte girlish :) sa-l porti sanatoasa!
Oanna Maria a spus…
Ce frumos e:x Iar fusta e adorabilaaaa :x
Sa le porti cu placere!
Enchanted Ana a spus…
Ce frumoasa e!Cred ca e marimea perfecta pantru mine, daca zici ca e mai potrivita pentru un XS.M-a facut mama firava rau de tot:))
Te pup!Sa il porti cu placere!Si iti multumim pentru outfit!Sper sa ne arati mai des!
Deea a spus…
Nu stiam de site-ul asta, dar acum ca am aflat imi voi baga nasul sa vada ochiul meu ce e acolo:)). Ms de pont!! E frumos pulovarasul, sa-l poti cu placere! Te pup!
ilda76 a spus…
Deci fotografia ta reflecta culoarea reala a bluzitei!:)
Iti vine de minune, e-atat de feminina prin nota sa retro!
Sa o porti sanatoasa, Aurora!
Criss a spus…
Foarte draguta bluzita. Sa o porti cu placere :* :*
Unknown a spus…
F frumos puloverul, si fusta. e romwe ma mai holbez din cand in cand dar cele mai frumoase haine sunt scumpe, o sa ma uit si pe acest site, nu stiam de el :D transportul este gratis mereu?
Toma Aurora a spus…
Buna! Da, transportul este mereu gratuit, iar uneori au reduceri de 20% (de obicei e codul de reducere afisat pe prima pagina).Romwe are preturi mari la hainele atractive, dar si ei mai au reduceri de 50%. Din pacate aceste reduceri se aplica doar la anumite reduceri si dureaza putin (2-3 zile). Tot pe prima pagina a site-ului sunt anuntate si aceste discounturi.
Maya Secret a spus…
Prima data am crezut ca este rochita. Sa o porti cu placere, merge de minune cu fustita. Te pup.
Deea's Beauty a spus…
Ce cute e <3. Sa-l porti cu placere>:D<
In cat timp ti-a ajuns?
Toma Aurora a spus…
Multumesc! În aproximativ 3 săptămâni :)
Anonim a spus…
Buna,

Cum iti explici ca pachetul nu a ajuns la posta vamala?
Merci, Ioana
Toma Aurora a spus…
Bună, Ioana!
Am citit și pe alte bloguri că în general prima comandă de la ei ajunge la poșta locală.
Eu am mai pățit cu pachete de la Romwe, PersunMall (astea numai la poșta locală mi-au venit mereu), Oasap.
Explicația cred că este escala pe care o fac unele pachete în Suedia. Acolo primesc o etichetă nouă de expediție, care se lipește peste cea veche. La fel se întâmplă și în cazul coletelor Strawberrynet. Cosmeticele sunt expediate din Hong Kong dar în Suedia primesc un autocolant suplimentar și scapă de vamă. :)
andreea a spus…
Buna! Cum ai procedat cu comanda? Ti.ai facut cont pe site? Si cu plata?? Multumesc.
Toma Aurora a spus…
Bună, Andreea! Eu le-am comandat în cadrul programului pentru bloggeri. Poti plasa o comanda pe site făcându-ți cont, iar plata se poate efectua fie cu cardul de credit, fie prin paypal. Comenzile sosesc mai nou la posta locala, dar mi s-a intamplat in trecut sa vina la vamă. Taxe vamale nu au existat intrucat valoarea declarata pe pachet a fost una mică.
andreea a spus…
Multumesc frumos!
Denyzuk@ a spus…
am vazut ca ai facut comanda de pe sheinside si as vrea si eu sa fac, dar cu transportul gratuit, stii cumva daca trebuie sa platesc taxele vamale? Si cum le platesc?
Toma Aurora a spus…
Bună! Uneori se plătesc taxe vamale, alteori nu, depinde de ce valoare trec cei de la SheInside pe pachet. De obicei trec o valoare mică și astfel scapi de taxele poștale. În cazul în care ele se vor aplica ți le va calcula vameșul în momentul în care ridici pachetul. Poți refuza să-l ridici în cazul în care nu vei fi de acord cu valoarea taxelor.
Unknown a spus…
Buna! As vrea sa plasez o comanda pe sheinside.com, si am primit reducere de 20% pentru ca m-am inscris pe site. Problema este ca atunci cand introduc codul nu mi se face o reducere decat de un dolar. Ai idee ce se intampla sau ce fac eu gresit?
Toma Aurora a spus…
Bună, Adina!
Nu știu unde să fie problema, dar am observat că reducerea nu se mai aplică pentru produsele reduse fie chiar foarte puțin, ci doar pentru cele la preț întreg.
Unknown a spus…
Buna,daca comanda mea nu trece de 30$ nu am transport gratuit ?
Toma Aurora a spus…
Bună! Da, au băgat pragul minim de 30$ pentru a beneficia de transport gratuit. Și Romwe și Oasap au introdus, de curând, politici similare.
Unknown a spus…
hei, m-au ajutat mul postarile tale legate de sheinside. acum sunt sie u la prima comanda ( pe acre am facut-o acum 2 sapt) si am ceva emotii pt ca nu stiu unde va ajunge...sper sa nu fiu dezamagita.kisses :D:*
Toma Aurora a spus…
Cerasela, să fie bine totul, asta îți doresc!
Și dacă ajunge pachetul la vamă, de obicei nu se plătesc taxe pentru că cei de la Sheinside nu declara valoarea produselor.
Te pup!
Unknown a spus…
Are cineva idee de ce nu-mi apare tara Romania cand dau la adresa? As vrea tare o gentuţă de acolo dar nu -mi apare tara!:(
Toma Aurora a spus…
De o luna nu se mai fac livrari in tara noastra. Problema va fi remediata in cateva luni, asa au anuntat.