Review: Creion Bourjois 55 Vert pepite



   Unul dintre cadourile primite de Căciun a fost un set Bourjois format din 3 creioane metalice și o mascara pentru volum. Dintre toate, cel mai des am folosit creionul verde metalic, numit Vert Pepite. Mi-a plăcut pentru că deși are o culoare puternică se schimbă complet atunci când este purtat pe pleoape, devenind un verde smarald estompat.


   Formula dermatografului este waterproof, iar rezistența sa este foarte bună. Din cauză că am căpătat o mică obsesie pentru seal-erul de la ELF (pe care l-am descoperit după ce am citit postarea Maiei Marcu, doar că am optat pentru varianta la sticluță) l-am aplicat inclusiv peste acest creion. Nu am observat mari diferențe, în sensul că produsul este oricum foarte rezistent. Partea mai puțin plăcută este faptul că pe linia umedă a ochiului acest creion (inclusiv varianta maro si cea neagră) este foarte puțin vizibil. Așadar, poate fi folosit cu succes doar pe post de creion-fard.

   Textura este foarte cremoasă, iar eu îl ascut cu ajutorul unei ascuțitori Oriflame, altfel nu reușesc să îi fac vârf. Deoarece este un produs colorat și s-ar putea ca uneori să îl abandonez în favoarea creionului negru, clasic, am apreciat faptul că are un termen de valabilitate mare: 18 luni de la deschidere.

   Prețul său este de 25-30 de lei, iar paleta de culori este vastă. Nu am încercat până în prezent creioane de acest gen (tip baton), dar am fost convinsă să testez mai multe culori pe viitor, nu neapărat marca Bourjois. Chiar recent mi-a căzut în mâini un creion asemănător, Oriflame Sparkle in Paris, într-o nuanță foarte plăcută de mov. Curând voi vorbi despre el...

Comentarii

Ramy's Blog a spus…
de la bourjois am folosit doar o data un fard de pleoape pe care l-am cautat de am innebunit pt ca il vazusem in mostrele din magazine dar nimeni nu-l avea la vanzare.... dupa, insa am fost fff dezamagita pt ca fardul era extrem de Prost, rezistenta zero, arata doar fff bine in cutiuta lui.... de atunci nu am mai cumparat nimic de la ei.... au trecut vreo 3 ani de atunci :)
Alina a spus…
te prinde aceasta nuanta :).
Alice wonders a spus…
Iti vine foarte bine, eu cu nuanta asta de verde arat horror.