Hi, my deer! (colier Romwe)



        Zilele trecute am primit la poșta vamală colierul comandat la sfârșitul lunii decembrie de pe Romwe. Creditul oferit în fiecare lună, de 20$, îmi este suficient pentru a cumpăra un accesoriu și de-a lungul anului trecut am strâns o grămadă de lucrușoare frumoase de pe site: o curelușă cu perle, un guler studded, un top cu carusel șamd. Obiectele sunt de tip wholesale, fabricate în Asia și îmi mențin părerea exprimată anterior: prețurile sunt umflate (dar măcar taxele de transport sunt gratuite). Între Asos și oricare dintre aceste site-uri de peste ocean diferența e uriașă din punct de vedere al calității, dar creditul lunar este binevenit :D

   Colierul auriu, cu cerb, l-am zărit în câteva ținute de pe Lookbook, mi-a plăcut cum arată și l-am comandat. Arată bine în realitate, nu e deloc fragil, numai că două zale erau aproape desfăcute și dacă nu le-aș fi prins cu penseta la loc, mai mult ca sigur aș fi pierdut colierul încă de la prima purtare.



   Aș asora colierul unei ținute simple, lipsite de prea multă culoare, dar cu mare accent pus pe detaliile aurii. Auriul s-a lansat în forță în ultima vreme și combinația black-gold a câștigat mult teren nu numai în cazul ținutelor elegante, ci și al celor cu accente punk-rock și mai ales în ceea ce privește accesoriile și bijuteriile. 

   Eu una îmi doresc ca drăguțul colier să aibă o viață cât mai lungă, să nu oxideze sau să se rupă prea curând și aștept nerăbdătoare gulerul pe care mi l-am comandat săptămâna trecută de pe același site, din bănuții câștigați în urma unei campanii de promovare a ultimei runde de reduceri. Țin să vă mulțmesc tuturor că m-ați ajutat cu un share pe pagina de facebook a blogului!

 

Comentarii

Si eu tot pe acesta vroiam sa il achizitionez,dar in ultia clipa am vazut ceva mai pe gustul meu.Sa il porti cu placere!
Anonim a spus…
E minunat!Niciodata nu as fi zis ca imi va placea un colier cu un ren :))
Andreea♥ a spus…
E foarte dragut! Sa il porti cu placere! :*
Criss a spus…
Superb colierul. Si eu mi-am luat un colier cu pietre albastre. O sa-l postez pe blog in curand. Sa il porti cu placere. Te pup :* :*
Daniella a spus…
eu nu cred ca l-as purta, dar arata foarte bine cu rochita aceea! sa-l folosesti sanatoasa!
Irina a spus…
Imi place colierul ,dar pantofii din imagine mi-au furat gandurile.
:)
Pupicei.
ilda76 a spus…
Gulerul e splendid! Sa ni-l arati cand vine, ok?
Colierul...pe mine ma descumpaneste :)), insemnand ca nu am "sentimente" vizavi de el; dar sunt sigura ca tu vei sti sa-l pui in valoare in mod inspirat!
Sa-l porti cu bucurie, Aurora!:*

Lavender Thoughts
Simona Tucu a spus…
E foarte frumos colierul, si eu m-am tot invartit in jurul lui luna aceasta, insa pana la urma am ales alt model. Adevarul e ca imi place foarte mult ceea ce am primit, cred ca e cel mai frumos produs pe care l-am luat de pe romwe pana acum si singurul care isi merita banutii cat de cat. Poate reusesc sa-l postez zilele astea.
Sa il porti cu placere! :)
An a spus…
Este superb :X Iese din tipare :X
Ela a spus…
Sa il porti cu placere si sa te tina cat mai mult!

Gulerele imi plac maxim fiindca sunt foarte versatile si automat transforma o tinuta din ceva ok in ceva wow!

Te pup!
Unknown a spus…
Spectaculos primul colier, chiar mi-ar placea sa te vad purtandu-l .