Comandă Iherb




      Nu demult am primit pachetul cu produsele comandate de pe Iherb, după aproximativ 6 zile lucrătoare de la plasarea comenzii. Timpul de așteptare a fost scurt de data aceasta, având în vedere că pachetele vin din Statele Unite și fac și escală în Europa, unde sunt reînregistrate  (tocmai de aceea le primim la posta locală și nu la cea vamală). Mi s-a întâmplat ca uneori pachetul să vină în mai mult de 10 zile lucrătoare,așa că nu vă îngrijorați dacă nu primiți înștiințarea foarte rapid.

    Nu mai aveam pudră deloc, cu excepția cele de orez care este translucidă și poate fi folosită doar pentru fixare și matifiere, nu și pentru acoperire. Nu am încercat foarte multe pudre libere până în prezent deoarece un astfel de produs se consumă greu, în comparație cu o pudră compactă. Cantitatea pudrelor libere este generoasă, cea de la Psyscians Formula având 22 grame. Produsul este certificat de EcoCert ca fiind 100% natural, fără parabeni sau alte ingrediente chimice.
 După 3-4 utilizări pot spune următoarele lucruri despre ea: are o putere mare de acoperire, ca cea a unui fond de ten mineral (așa cum se precizează și pe ambalaj), are un miros subtil, ca de cretă (nu e deranjant), cu siguranta o sa se consume foarte greu pentru că recipientul e mare și plin ochi. Tot recipientul mă face să urăsc puțin pudra, pentru că este mare, greu de manevrat (trebuie turnata pudra in  capacul exterior, nu in cel care functioneaza pe post de sigiliu. De fiecare dată pudra a cazut si pe langa acel capac si trebuia sa am grija sa nu ma murdaresc pe haine. Periuta inclusa e un fel de kabuki mic. Nu-i chiar așa de rău pe cât mă așteptam (pensulele de acest gen nu sunt de obicei bune, fiind mici și nu de bună calitate). Pensula nu excelează, dar e ok! Prețul pudrei este de 13.39$ (45 lei), raportul calitate/preț fiind mulțumitor!


   Neapărat mi-am dorit să încerc ceaiul tulsi cu petale de trandafiri. Este un ceai grozav, de o calitate foarte buna! Sunt mai mult decât satisfăcută de aroma și intensitatea sa. Eu nu beau ceaiul îndulcit decât rar, cu miere. Acesta este suficient de dulce încât să nu aibă nevoie de îndulcitor. Aroma de trandafiri este intensă și m-a bucurat să simt gustul de flori de trandafir după fiecare înghițitură. Nota 10 din partea mea, cu siguranță va fi recumpărat. Prețul unei cutii de 100 de grame este de 8.43$ (28 lei), dar ceaiul se consumă foarte greu: e necesară o singură linguriță rasă pentru o ceașcă intens aromată. Dacă ceaiurile de la Cărturești se consumă după câteva cești, din acesta am băut de mai bine de 10 ori și abia se vede că am luat din cutie. Se recomandă să se bea până la 3 cești/zilnic, fiind cel mai apreciat ceai antistres. Ce-i drept, fiecare ceașcă e o experință deosebită, iar efectul său calmant îl face un must pentru o zi agitată!

   Îmi place mult de tot marmelada/gemul de portocale. Are un gust foarte bogat și deloc grețos. Mai pe românește, aș mânca gem de portocale până aș plesni fără să simt că mă ia cu leșin. Varianta cu ghimbir de pe Iherb mi-a plăcut așa tare încât am mâncat jumătate de borcan cu pâine unsă cu margarină, deodată. Gustul de ghimbir este puternic, așa că aviz celor care nu îl agrează. Nici eu nu sunt fan, dar este excelent combinat cu marmelada de portocale. Produsul nu conține zahăr și este îndulcit cu suc de struguri, după o veche rețetă franțuzească. Nu cred că se  ridică la nivelul gemului nostru de Topoloveni, dar oricum e o bunătate și are un preț accesibil: 3,52$ (12 lei).

   Iar ultimul produs din comandă a fost pasta de dinți abrazivă PerioBrite. Certificată ca fiind 100% naturală, fără flor sau sls, precum pastele de dinți din supermarketurile noastre (că tot se întreba cineva de ce comandăm pastă de dinți din afară) , acest produs nu este deloc spumant, nu conține particule abrazive așa cum mă așteptam, ci arată precum o cremă de culoarea cimentului, care curăță foarte, foarte bine dinții. Formula este concepută pentru prevenirea paradontozei și a problemelor legate de gingii și dinți mobili și stopează inclusiv sângerările provocate atunci când folosim ața dentară, nu doar când apelăm la periaj. O să îi fac un review amănunțit după ce o voi consuma, dar atât vă spun: când am chef de ceva spumă în gură o alternez cu Colgate, dar senzația pe care o am e ca și cum m-aș spăla cu gel de duș. Nu mai are absolut nicio putere de curățare sau împrospătare, spre deosebire de PerioBrite care împrospătează mai ceva ca apa de gură. Dacă cealaltă pastă de pe Iherb Xyliwhite mi-a plăcut și doar atât, aceasta mi se pare deosebită. Preț: 4.53$ (15 lei).

   Dacă sunteți la prima comandă și doriți să beneficiați de o reducere de 5$ (pentru comenzi de până la 40$) sau de 10$ (pentru comenzi de peste 40$), puteți folosi codul meu de reducere: URO424 în caseta de sub coșul de cumpărături. Sau puteți utiliza orice alt cod pe care îl găsiți pe google sau pe alte bloguri!

Comentarii

Vision By Mila a spus…
Am comandat si eu ceva de pe iherb in perioada Craciunului, de atunci tot astept.. probabil e cale lunga pana la mine in Finlanda..
Jackie Ionescu a spus…
Daca spui ca ai primit produsele inseamna ca e ok.Am sa fac si eu o comanda.Sper sa-mi ajunga pana se impart pijamalele de sambata seara saptamana viitoare.Multumesc mult de informatii.Un saludo!Angela
Anonim a spus…
M-ai facut curioasa cu tot ce-ai comandat. Le-am pus pe lista pentru data viitoare...
Urmatoarea pudra pe care o cumpar este cea pe care ai prezentat-o :X
CUVINTE RATACITE a spus…
f misto, tare mai vreau si eu sa comand unele chestii, mi-ar place niste pensule si ceva suplimente
Dorina a spus…
Uhhh! Ceaiul pare delicios, mai ales ca eu ador trandafirii. Nu am baut niciodata ceai cu aroma asta, sigur o sa-l incerc si eu.
Si pasta de dinti suna bine, dar eu am incercat pana acum trei paste de dinti de pe iHerb si nu mi-au placut, inclusiv cea super laudata de la Jason.
Oricum, cred ca o sa o incerc si pe asta si daca nu imi place nu o sa imi mai iau de la ei :)
LA multi ani inca o data!
Dana M a spus…
LA MULTI ANI!!! Sper ca cea mai frumoasa zi sa fie a ta! hugs
Toma Aurora a spus…
Michaela, e cale mai lungă până la tine, ce-i drept, dar sper să îți ajungă cât mai repede pachetul :)
Toma Aurora a spus…
Macy, sper să îți fie pe plac în cazul în care te vei decide să le comanzi :)
Toma Aurora a spus…
Oana, eu încă sunt în teste cu ea, dar până acum mi-a lăsat o impresie bună (cu excepția amalajului).
Toma Aurora a spus…
Am citit pe blogurile fetelor ca pensulele sunt bune. Iar suplimentele sunt accesibile ca pret, fiind mult mai ieftine decat la noi!
Toma Aurora a spus…
Dorina, pasta de dinti nu face spuma (decat putin, dupa mai mult periaj), dar mie mi s-a parut mai buna decat Xyliwhite (asemanatoare pastelor de dinti din romania ca si efect). Sper să iti placa si tie!
Ceaiul de trandafiri e foarte relaxant si plăcut aromat!
Toma Aurora a spus…
Mulțumesc mult, Dana! :D
Anonim a spus…
Buna! Eu am dat comanda pe 30 dec si nu mi-a ajuns coletul. Sunt din Dambovita(poate conteaza si judetul). Inteleg ca tu ai primit coletul repede. Imi poti spune data cand ai plasat comanda? Sper ca nu s-a pierdut pe drum coletul meu, era prima comanda si cu greu m-am indurat sa o dau, nu stau prea bine cu banii. offff
Toma Aurora a spus…
Buna. Si eu tot din Dambovita sunt, localitatea Branesti. Am plasat comanda pe data de 24 decembrie si a ajuns la posta pe 3 ianuarie. Sa stii ca uneori dureaza chiar si doua luni pana primesti pachetul, iar daca dupa aceste doua luni nu primesti niciun semn, trebuie sa le trimiti un mail iar ei iti vor da inapoi cca. 80% din suma cheltuita.
Eu zic sa nu te ingrijorezi, mai asteapta pana pe la sfarsiul lunii pana sa iti faci griji. :)
Anonim a spus…
O sa vorbesc si eu cu cineva din familie sa mearga pana la posta, de obicei nu primesc avizul la timp(trec 2-3 zile pana se hotarasc postaritele, iar eu nu mai am rabdare). Nu ma ingrijorez atat de tare(inca)
Anonim a spus…
Cine doreste sa cumpere de pe iherb, am si eu un COD: TFS607