La sfârșit de an voi dedica mai multe postări brandurilor și magazinelor (fizice și online) care mi-au făcut surpiza de a-mi fi pe plac încă din clipa în care le-am descoperit. Voi începe cu magazinul online Dacic Cool, un site care s-a apropiat de mulți bloggeri grație campaniilor pe care le-a desfășurat. Sperăm că și noi, cei care am activat prin articole și prezentări de produse, am contribuit la promovarea acestui magazin tânăr, care și-a propus să facă cunoscute mărci de produse cosmetice, alimentare sau suplimente nutritive 100% autohtone, oferindu-ne mereu cadouri, promoții și prețuri mai mici decât în farmacii sau magazine cu produse naturiste.
Atunci când am câștigat campania Hofigal am primit în pachet și câteva produse Grocossen, dar și două sticle de vin, produs în cramele Corcova. A fost o surpiză neașteptată pentru mine, o mare iubitoare și consumatoare de vin. Vinul este singura băutură care îmi place și rareori îl mai trișez cu o cutie de bere cu aromă de fructe. Nu sunt o mare cunoscătoare, dar am încercat o sumedenie de sortimente, fără să țin cont de buchete sau de meniul cărora li se potrivește. Am băut doar când am avut poftă, cel mai adesea seara, pentru a adormi mai ușor. Dintre cele două sortimente primite, Feteasca a fost preferatul meu, fiind foarte gurmand și amintindu-mi de un desert înmiresmat, un amestec de înghețată de vanilie și dulceață amară pe care l-am gustat la ziua unui bătrân și drag domn învățător, într-o vară aproape trecută, în mijlocul unei grădinițe de căpșuni.
O altă surpiză deosebită, de data aceasta pentru pielea mea, au fost produsele Gerocossen cu lăptișor de matcă. Gelul de curățare l-am început pe 10 octombrie și mi s-a terminat la jumătatea lunii decembrie, timp în care l-am folosit de 2 ori pe zi, dimineața și seara. A fost unul dintre cele mai bune produse de curățare și nu am întâmpinat probleme de genul: mi s-a obișnuit pielea cu el și nu îmi mai priește. Nu! S-a comportat la fel de la început până la sfârșit, curățând bine pielea, fără să o agreseze. Sora mea a fost de asemenea impresionată de cât de fin lasă tenul și mi l-a mai folosit din când în când.
Laptele demachiant îl folosesc din septembrie, în fiecare seară și încă mai am un sfert din flacon. Este delicat cu ochii și nu am avut nicio neplăcere legată de folosirea sa. Ambele produse de curățare m-au impresionat datorită faptului că se consumă foarte greu, în comparație cu produsele de drogherie cu preț asemănător, pe care le cumpăram lună de lună.
O descoperire mai recentă a fost crema de ochi, un produs hrănitor, într-o cantitate generoasă (30 ml) pe care deseori l-am aplicat și pe porțiunile cu piele mai uscată (pe tâmple, pe gât). Apoi am descoperit cremele de față, cea pentru ten mixt (pe care am folosit-o ziua) și cea antirid (pe care am folosit-o seara) și crema de gomaj care m-a făcut să abandonez scrubul meu preferat, de la Yves Rocher.
De la Hofigal m-au impresionat produsele pentru păr cu Q10, crema pentru căcâie (deși are un miros de pelin foarte, foarte puternic, are o putere de hidratare surprizătoare), Hofident (o apă de gură ce trebuie diluată în puțină apă călduță și care este eficientă fără să fie astringentă pentru limbă și gingii), super-crema de mâini Alexandra (lasă pielea moale și are și un miros discret, plăcut), ceaiul Sicfruct (energizant). Produsul preferat a fost gelul anticelulitic Supliform, căruia nu i-am acordat prea mult credit la început dar pe care îl folosesc zilnic de când l-am descoperit (am și tub la 500ml și tubușoare micuțe, ca cel din fotografie). Iar când vine vorba despre produsele anticelulitice mă pot declara cu adevărat cunoscătoare pentru că am încercat cam tot ce se poate și niciodată nu am ținut cont de preț când a venit vorba despre astfel de loțiuni. Ca și cum ceva în cap era stricat, iar produsul magic era acolo, undeva, iar eu trebuia să trec peste orice pentru a-l cumpăra și a da startul miracolului. Dacă știam că miracolele nu sunt costisitoare probabil aș fi păstrat banii respectivi pentru altceva :D
Comentarii
Trimiteți un comentariu