Review colectiv: 5 produse pe care le iubesc in momentul de fata

  
   Sunt 5 produse pe care le folosesc cu mult drag in acest moment. Am decis sa le fac un review colectiv pentru ca despre unele dintre ele nu am ce sa scriu intr-o postare intreaga, iar despre altele nu am o parere sigura formata, ci doar imi plac momentan.


   De cand mi-am taiat unghiile, de patru zile mai exact, port oja Farmasi pe care am primit-o cadou de la o prietena acum multa vreme. Am si uitat de ea si imediat cum am regasit sticluta mi-am si lacuit unghiile. Acoperirea este perfecta inca de la primul strat, dar daca doriti un finish cu adevarat metalic va recomand doua straturi. Oja se usuca imediat si are o textura foarte lichida. De fiecare data ma suprinde puterea sa mare de acoperire avand in vedere ca este asa fluida. Numarul sau este 87 si costa cca. 5 lei la standurile Farmasi si in magazinele cu lacuri de unghii.


   Puff-puff si parul meu este si fixat si perfect parfumat dintr-o singura pulverizare! Fixativul More de la Oriflame ofera o fixare medie, nu incarca parul si miroase delicat intocmai apei de toaleta More by Demi Moore. De multa vreme nu am mai avut un fixativ sau un produs cu aroma unei ape de parfum si ultima oara tot de la Oriflame am avut un spray fixativ Giordani Gold (cu muuulti ani in urma).Pretul unui flacon este de cca.15 lei in brosuri, iar eu l-am cumparat la promotie, din catalogul trecut, cu 35 de lei (impreuna cu gelul de dus si untul de corp hranitor din aceeasi gamă).


   Teoretic, acest blush dela L'oreal nu isi merita deloc banii. Nu este mai deloc pigmentat si se ia si greu pe pensula. Dar mie imi place pentru ca este mat si este printre putinele nuante de roz care se potrivesc tenului meu. Pot sa-l aplic si in 2-3 straturi caci abia se vede si aspectul sau este unul natural. Eu l-am rapit de la sora mea care nu il folosea tocmai din cauza ca nu i se parea indeajuns de colorat. Nuanta sa este 103 si in magazine costa 40-50 de lei, dar online il gasiti mult mai ieftin.

  
   Am descoperit o crema matifianta buna, pe care o folosesc drept baza de machiaj: Stop-Sebum de la Gerocossen. Are o textura densa si la inceput m-am temut sa nu incarce mai mult fata. Adevarul este ca aceasta crema chiar matifiaza bine pielea, pentru multe ore si o hidrateaza in acelasi timp. Înca o mai testez pana sa ii fac un review complet, dar pana acum ne intelegem minunat. Pretul sau este de cca. 15 lei.

  Ceaiul de passiflora (floarea pasiunii) este o bautura magica pentru cei care au probleme cu somnul. Băut constant, in fiecare seara, chiar induce starea de somnolenta, de calm si de liniste. Probleme mari cu somnul nu am, doar ca uneori ma trezesc pe la 3-4 dimineata si nu reusesc defel sa adorm la loc. De cand il beau dorm bomba pana dimineata si am observat ca pe la ora 22 ma imbie Mos Ene sa ma bag in pat. Pretul unei cutii cu ceai ecologic Passiflora costa 5 lei si il puteti gasi in plafare si online, in magazinul Dacic Cool.


Comentarii

fashion doctor a spus…
oja e superba! pupici
Dorina a spus…
Arata superb oja Farmasi.
Nici nu stiam ca au si fixativ in gama More...
Sadie a spus…
Am si eu oja aceea de la Farmasi si imi place mult! Intr-adevar, are o acoperire foarte buna, iar finish-ul e splendid!
Unknown a spus…
Cel mai mult ma tenteaza crema de la Gerocossen, astept cu interes un review complet :D Oja arata bestial, ma intreb cum de nu mi-a atras atentia pana acum in magazine :)) Probabil ca nu era sezonul ei.
Simona Tucu a spus…
Interesante produse, personal nu am facut cunostinta cu niciunul inca :)
lavi a spus…
Cat imi place oja! Daca ma gandesc bine , este exact ceea ce cautam eu pentru noaptea dintre ani :D

Pupici,
Lavinia
( girlsteenspirit.blogspot.com )
Alice wonders a spus…
Mi-am propus sa imi cumpar oja aceasta, dupa ce am vazut-o la Claudia. Apoi am uitat. Maine ma duc sa o caut :)
portraitinblack a spus…
Crema Stop Sebum am cumparat-o si eu.. insa nu am folosit-o inca. Sper sa fie ok, pentru ca si eu am nevoie si de matifiere si hidratare!
Anonim a spus…
Mmm ce bine arata oja farmasi,nici nu am vazut-o pe la standuri!Arata super expensive pe unghiile tale..Despre blushurile l'oreal stiu ca nu sunt prea bune din proprie experienta,cam ca toate produsele lor drugstore cica,dar cu preturi cam mari...
Alina a spus…
imi place oja si-mi aduc aminte cand ne-ai aratat-o prima data.
si ceaiul ar fi o tentatie :).
Ana Naghi a spus…
imi fac cu ochiul toate produsele, mai putin ceaiul, Slava Domnului, nu am probleme cu somnul! Despre ojele Farmasi numai de bine: bune si accesibile