Floarea Crăciunului. O bijuterie trecută pe furiș în lista Moșului


   Pasiunea mea pentru bijuteriile aurii s-a născut înainte de adolescență, când eram un prichindel ager animat de inelele strălucitoare are profesoarelor. Aurul a fost mereu în ochii mei un simbol al eleganței, nu neaparat al luxului. Am trecut mereu dincolo de clișeul de a-ți etala bijuteriile scumpe în fața cunoscuților și de cele mai multe ori am optat pentru varianta accesoriilor placate cu aur, accesibile si cu un design deosebit.

  Laolaltă cu pasiunea pentru metalele aurite a crescut, ca o tulpină siameză, pasiunea pentru pietrele strălucitoare, rubinii sau verde-smarald, luminoase precum chihlimbarul sau azurii ca cerul. În căutarea simbiozei perfecte am descoperit un magazin online deosebit, unde s-au strâns parcă laolaltă toate podoabele aurite placate cu ștrasuri strălucitoare: OnlineBijoux.ro. M-au atras formele variate, fanteziste și prețurile accesibile oricui.

   Prima categorie pe care am accesat-o a fost, evident, cea a unor bijuterii placate cu aur , iar prețurile prietenoase m-au păstrat clipe bune pe site, timp în care mi-am pregătit cu multă atenție o listă de bijuterioare dichisite. Am admirat cerceii eleganți, decorați cu zirconiu, brățările fantezie cu pietre semiprețioase, padativele girlie like sub formă de libelulă sau peștișor. Din punctul meu de vedere acest site este locul ideal pentru a căuta bijuteria potrivită pentru orice vârstă, pentru o doamnă seriosă dar și pentru o prințesă mică, iubitoare de bijuterioare strălucitoare! Puteți opta pentru un pandativ delicat, cu preț începând de la 12 lei până la un set sofisticat,compus din cercei și medalion la un cost maxim de 77 de lei.Și pentru ca domnii să nu se simtă cumva lezați și dați laoparte, magazinul ne prezintă si accesorii pentru domni, placate și ele cu preșiosul metal auriu: brățări și lanțuri discrete și elegante!

    Am ales să vă prezint astăzi un inel desăvârșit, pe care în mintea mea l-am numit Floarea Crăciunului. Și asta pentru că forma și culorile sale îmi lasă împresia unei gingașe flori crescute de sub zăpezi, în mijlocul ghețurilor neprihănite de picior omenesc. De acolo parcă s-a întrupat acest inel prețios, placat cu aur de 18k, cu mici cristale încrustate și cu o patină bordo deosebită, asemănătoare coloritului petalelor unui mac universal, perfect creat pentru a întregi o ținuta elegantă și comodă de sărbători.


   Din vanitate nu m-aș îndura să îl ofer cadou, ci l-aș păstra pentru mine. Și legat de prețuri, v-am zis că pe site găsiți doar bijuterii accesibile, iar inelul de față costă numai 52 de lei!

Comentarii