Ceaiul ideal pentru vremea rece: Sicfruct Natural


   Am descoperit de curand un ceai instant natural, cu un continut ridicat de vitamina C, numai bun pentru vremea schimbatoare de afara. Este produs de Hofigal si poate fi cumparat din magazinele naturiste si din unele farmacii. Pretul unui pachet este de 9 lei si contine 25 de plicuri cu praf din fructe de zmeur, care va vor creste instant tonusul. Va spun din propria experienta, pentru ca il beau de fiecare data cand ma simt epuizata sau stresata.

   Ceaiul se prepara foarte simplu prin dizolvarea continutului unui plic intr-o ceasca cu apa calda sau fierbinte (100 ml). Gustul sau nu este de zmeura, ci de vitamina C (usor citric) si nici culoarea sa nu este roz, asa cum ne-am fi asteptat, ci galben-deschis.

   Ceaiul are si actiune laxativa si am observat ca si aceasta calitate este detinuta de produs si nu este pur si simplu trecuta de forma pe fluturasul din interior. Dupa o masa grea este ceaiul perfect pentru usurarea digestiei. Este de apreciat faptul ca poate fi consumat si de cei care au probleme de stomac (gastrite cronice, ulcer, etc), un lucru rar intalnit pentru un produs bogat in vitamina C. Ceaiul contine si minerale precum calciu, potasiu, magneziu, zinc si de aceea revitalizeaza si mintea nu numai trupul.

   Iubesc modul de ambalare, pentru ca imi pot lua mereu in geanta doua-trei pliculete. Cand imi cumpar de undeva un ceai scot pliculetul si il folosesc in locul celui primit (care, cel mai adesea, este produs de Lipton). Dupa scandalul agrochimicalelor in care Lipton a fost implicat, m-am tot ferit sa mai cumpar ceai de la ei, mai ales ca stau la țara si pot bine merci sa imi strang plante medicinale din care sa imi fac ceaiuri 100% sigure pentru sanatatea mea. Dar pentru momentele cand merg undeva si am pofta de un ceai, imi iau la mine plicuri de ceai romanesc, de la Fares. Momentan am descoperit si ceaiurile Hofigal. Chiar si cele mai ieftine (2-3 lei) au fiecare plic ambalat individual in saculet de hartie si calitatea ceaiurilor este buna. Eu am comparat un ceai de soc Hofigal cu ceaiul uscat de mine, cules de tatal meu de la marginea padurii. Cel de la Hofigal mi s-a parut putin mai intens, mai aromat, lucru datorat probabil si procesului profesionist de uscare (eu pur si simplu pun plantele la uscat pe o hartie, in pod).

  Consider Sicfruct un inlocuitor veritabil (din punct de vedere al acțiunii sale si a gustului) a vitaminei C efervescenta. Aceasta reuseste sa invioreze organismul obosit, sa ne trezeasca rapid dimineata si chiar sa inlature starea de mahmureala. Eu locuiesc de doua zile cu un monstruleț foarte răcit (sora mea) si deși impartim aceeasi camera nu am luat raceala de la ea. Dimineata si seara beau cate un plic de Sicfruct si imi iau suplimentele obisnuite (ulei de peste, calciu, vitamina C+echinaceea, spirulina). In plus, mi-am preparat si bunatati pe baza de catina, despre care va voi vorbi in curand, postand si retetele preparatelor.

Lista ingrediente Sicfruct: suc din fructe de zmeur, acid ascorbic (vitamina C), fructoza.

Comentarii

Milena a spus…
faina postare, thanks for sharing! eu deja am o lista imensa de produse romanesti pe care le voi lua cand vin in tara. pup
Adina Aruştei a spus…
nu contine arome deloc?
eu m-am saturat ca orice ceai "natural", dupa cum scrie pe cutie, sa contina si arome.
Toma Aurora a spus…
Lista ingediente: suc din fructe de zmeur, acid ascorbic (vitamina c), fructoza. Asadar, o lista scurta si cat se poate de sigura. Iti inteleg totusi intrebarea: observ ca toate ceaiurile cu fructe din supermarket au arome, nicidecum extracte din fructele respective :(
Toma Aurora a spus…
Milena, mi se pare unul dintre cele mai energizante ceaiuri incercate. Efectul sau este instant si in plus este si natural (nu doar cu numele). Si mi se pare foarte frumos si practic ambalajul. Merita cumparat si cred ca se gaseste prin majoritatea magazinelor de tip plafar. Te pup si eu!
Liliana a spus…
Aurora, ai dreptate, plantele medicinale uscate cu ajutorul unui deshidrator au o aroma si o culoare mai intensa decat cele uscate la temperatura camerei.
Toma Aurora a spus…
Liliana, ma gandeam eu ca uscarea profesionala este superioara,deoarece in pod sau intr-o camera temperatura si umiditatea variaza in functie de ciclul zi-noapte si daca prinzi si o vreme capricioasa in care zilele caniculare alterneaza cu cele ploioase deja uscarea plantelor trece prin zeci de faze :)