Review: Ode a l'amour Yves Rocher


   Ode a l'amour a ajuns la mine dupa ce l-am confundat cu fratele sau mai mic si mai dulce, Ode a l'amour passionnement. Dupa ce l-am folosit saptamani bune pot trage concluzia finala: imi place, dar nu la fel de mult ca varianta cealalta, cea "trandafirata".
   Sticluta, sub forma de inima umana, este foarte gingasa, mai mica si mai usoara decat a altor parfumuri de 50 ml, iar capacul-pulverizator arata foarte dragut, ca un drajeu transparent.
Parfum este foarte, foarte piperat, mai ales dupa 10-15 minute de la aplicare. Miroase puternic a coacaze negre si piper. Eu am avut un coacaz negru in gradina si stiu perfect ce aroma aveau fructele sale (coplesitoare) si de fiecare data cand folosesc acest parfum imi amintesc, oarecum, de copilarie. Fructele de coacaz negru nu imi placeau la vremearea respectiva, de aceea tatal meu a taiat coardele intinse pe gardul gradinii. Acum imipare rau si tare mi-as dori un astfel de arbust (cu fructe rosii, de preferat, dar nu m-as deranja nici unul negru).
   Intorcandu-ma la parfum,nu cred ca l-as recomanda cuiva in mod expres, dintr-un singur motiv: sunt ape de parfum mult mai frumos mirositoare, produse de Yves Rocher. Nu e un parfum rau, dar nu are acel ceva specific unuia de care te indragostesti. Iar daca dragostea nu apare in aceeasi propozitie cu Ode a l'amour, e clar ca lucrurile nu stau tocmai bine!
   Varianta cealalta (passionnement) este categoric mai buna, chiar daca e dulce foc. Vorbesc doar din punctul meu de vedere, caci sunt sigura ca altor persoane nu le place niciuna dintre cele doua variante, dau poate o prefera pe aceasta,piperata.

Pretul unei sticlute cu pulverizator de 50 ml este de 130 de lei. Nu imi pare rau ca l-am cumparat (mai ales ca am primit si cadouri frumoase in acea comanda), dar nu il voi cumpara a doua oara. Varianta cealalta ramane pe lista mea de dorinte (ramane sigur, nici nu ma gandesc sa nu nu fie a mea), dar trebuie sa vad de unde fac rost de un vaporizator.


Comentarii

Anonim a spus…
Passionnement mi-as lua si eu daca spui ca e dulce rau, dar problema cu parfumurile de la Yves Rocher e ca nu le pot mirosi, si nu vreau sa comand asa dupa cum arata.Mi-am luat So elixir si nu ma da pe spate..
Nu am incercat nici unele dintre cele doua si nici nu imi imaginez cum miros..simt o vaga aroma in minte insa cam atat...Dupa cum spui, Yves Rocher are arome superbe gen Iris Noir, Voile D'ambre, Tendre Jasmin, cel cu liliac sau Naturelle-ul.
Alina a spus…
mie mi s-a facut rau de la el, nu-l pot suporta. am avut si parfum si lotiuni de corp si tot degeaba, ma simteam agasata de aroma.
Anda Zelenca a spus…
Este unul dintre parfumurile mele preferate de la YR!:X
Anonim a spus…
Aurora, varianta cealalta nu are vaporizator ? Pentru ca e la oferta si m-ar interesa, dar daca nu are vaporizator, nu-mi place . Te pup (Ana)
Toma Aurora a spus…
Ana, varianta cealalta nu are vaporizator :(
Eu am cumparat un spray din acela cu pulverizator de pe un site (fungift) si torn in el din sticluta parfumului.