Review: Creion retractabil Smooth Definer Oriflame


   Pentru a face un review creionului retractabil pentru ochi de la Oriflame, l-am comparat cu cel de la Avon, pe care tocmai l-am consumat de tot. A fost primul creion pe care l-am terminat! Nu pot spune ca a fost cel mai intens dermatograf incercat, dar avea mina foarte moale si trasam linii foarte precise cu ajutorul sau. In plus, mi s-a parut si destul de rezistent.
   Despre creionul de la Oriflame citisem cateva pareri pe site-ul firmei si am fost impresionata de laudele primite. Fetele sustineau ca are o textura asemanatoare tusului de ochi si ca este foarte intens. Pentru ca pretul sau este unul foarte accesibil (8 ron la reducere) l-am inclus in comanda mea. Si de cand l-am primit,  l-am folosit zilnic si pot spune ca este un produs foarte bun.


In primul rand este foarte usor de aplicat, fiind extrem de moale. Culoarea sa este foarte intensa si poate fi aplicat lejer si peste fardul de pleoape. Rezista foarte bine pe linia interioara a ochiului si nu se intinde daca folosesc putina pudra pe pleoape. Eu am pielea foarte uleioasa si subtire si imi pudrez pleoapele pentru a nu se strange fondul de ten. Aceasi metoda folosesc cand imi aplic un fard crema : intai utilizez putina pudra si apoi aplic crema colorata.


   Apreciez si faptul ca pot sa amestec putin creionul cu un aplicator si astfel obtin un smokey discret, potrivit pentru zi. In felul acesta, creion rezista foarte multa vreme (ieri am stat 16 ore  machiata si creionul nu s-a clintit din loc).
Un singur dezavantaj i-am gasit (daca poate fi numit dezavantaj): este greu de demachiat si doar cu un bifazic reusesc sa il inlatur  de tot. O sa va arat in fotografii cat de dificila poate fi indepartarea sa.

               aspect initial : creion retractabil Avon (stanga)- creion retractabil Oriflame (dreapta)

                                                 dupa spalarea cu apa si frecarea pielii cu degetele

                                                        dupa spalarea cu apa si gel de dus

                                             dupa folosirea unei lotiuni demachiante (Yves Rocher)

   Se poate observa ca si creionul Avon este destul de rezistent, chiar daca nu are o culoare initiala la fel de intensa. Creionul Oriflame este, in schimb, de un negru carbon si are o rezistenta mai buna. De pe linia interioara a ochiului imi este foarte greu sa il sterg in totalitate si dimineata ma trezesc cu dermatograful la locul lui.
   As mai putea adauga in lista aspectelor pozitive faptul ca nu mai este nevoie sa il ascut. Fiind retractabil nu mai duc grija varfurilor rupte sau a dermatografului tinut in frigider pentru a-i intari mina.
   Eu ii acord nota maxima acestui produs si confirm faptul ca este excelent pentru pretul sau modest!


 


Comentarii

Simona Tucu a spus…
Foarte fain, spune-mi, te rog, este retractabil sau din acela obisnuit, pentru ca mi-am luat si eu pe cel de la Avon care imi place foarte mult, insa la ascutit e ingrozitor, e foarte moale si practic nu-l mai pot ascuti pentru ca se strica mina. O sa incerc sa-l pun la congelator o noapte, insa nu ma incanta acest aspect. Mi l-as lua si eu pe acesta, e pe gustul meu din descrierea ta, dar daca si asta necesita ascutire...
dia a spus…
si pana la urma cum il demachiezi bine?
Toma Aurora a spus…
Simona este retractabil. L-am avut si eu pe cel de la Avon...foarte bun, dar foarte greu de ascutit!
Toma Aurora a spus…
Am precizat ca doar cu un bifazic il pot indeparta total.Cu o lotiune demachianta obisnuita, fara ulei, tot raman urme.
Wow ce intens este! chiar se vede ca este un produs foarte bun si pigmentat.Oare au si pe maro?Eu in general foarte rar folses eyeliner negru, mai ales ca sunt mai blonda.Mi-as dori unul pe maro daca este asa de bun precum arata!Chiar ai facut o alegere foarte buna!
Criss a spus…
Pare foarte bun. Eu am renuntat la creion in favoarea fardului pentru ca niciunul nu rezista destul si nu era indeajuns de negru pentru mine :P Cred ca ar trebui sa-l incerc pe acesta. te pup :*
Toma Aurora a spus…
Cleo, au pe 5-6 nuante, inclusiv maro. Momentan sunt la promotie (7.99 lei) si chiar merita cumparate.