vineri, 27 iulie 2012

Pastel Hearts Outfit (Oasap)

 Hello!

A venit momentul sa va prezint un outfit realizat cu ajutorul ultimului obiect comandat de pe Oasap. In cazul de fata este vorba despre topul cu inimioare colorate, care s-a aflat in cosul de cumparaturi al multor bloggerite afiliate, din cate am aflat :D

Topul are o croiala simpla si este realizat dintr-un material vaporos, foarte usor. Imprimeul sau este foarte simpatic, sub forma unei avalanse de inimioare vesel colorate: roz aprins, verzi, de culoarea caramelului.

Daca doriti o varianta mai cuminte, dar la fel de dragalasa, puteti sa optati pentru varianta bleumarin cu inimioare rosii:

Ambele modele au acelasi pret (22$) si luna aceasta aveti sansa sa faceti rost de credit jucand-va cu monstrul de pe pagina Oasap. Daca reusiti sa omorati monstrul (nu e greu, in cateva minute il ucideti :)))veti primi 1 sau 2 $ (sau mai mult) in functie de cat de bine l-ati pus la punct. In fiecare zi puteti repeta operatiunea si astfel puteti strange un credit suficient pentru o bluzita sau un accesoriu simpatic! Nu uitati sa va faceti cont si sa va logati pentru a primi apoi banii in cont. Nu e obligatoriu sa faceti parte din programul lor de afiliere.

P.S:  Si unde mai pus ca jocul e si foarte funny, cu un ditamai monstruletul care infuleca o masina. Noi trebuie sa tragem in el cu arcul, ochindu-l cat mai bine in punctele slabe, pana isi va da obstescul sfarsit!

19 comentarii:

  1. Iti vine foarte bine!
    Aia sunt jeansii oranj? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,sunt cei oranj de pe Asos :D

      Ștergere
    2. Sunt asa draguti :X Chiar voiam sa zic ca arata si mai bine decat credeam initial dar nu eram sigura daca aia erau :)

      Of,ce mi-e ciuda ca sunt atatea reduceri pe asos acum cand nu mai am bani :)) - pana la urma am cedat si mi-am mai luat un cardigan si acum nu mai am pe card decat 6 lei :))

      Ștergere
  2. Am admirat tricoul ala din prima, e foarte foarte frumos! Sa il porti cu placere :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Diana! Si eu m-am indragostit de el tot la prima vedere! :D

      Ștergere
  3. Imi plac ambele top-uri!Ti-ar fi stat bine si cu cel cu inimioare rosii.

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ela,multumesc!
      Si pe tine te-ar fi prins foarte bine cel inchis la culoare, tu fiind si deschisa la piele.:*

      Ștergere
  4. Arata foarte bine topul :) Eu nu reusesc nicicum sa nimeresc monstrul :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Apasa de mai multe ori pe butonul pentru atac. Uneori trebuie sa apesi si de cateva zeci de ori pana il nimeresti :))

      Ștergere
  5. Super dragut topul. ASa romantic si feminin :)
    Eu la monstrulet abia reusesc sa iau cate un dolar pe zi, si aia cu chiu cu vai :))
    Nu stiu ce sa fac ca sa-l nimeresc. Apas in prostie pe mouse in vreo 5-6 reprize si nu imi da nimic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dorina, eu am luat si 5$, dar nu il nimerisem din prima. Uneori l-am nimerit din prima si am luat 1 $. Cred ca nimerirea monstrului se face direct de computer, pentru ca daca lasi jocul in stand by se joaca singur :)) La inceput ma tot gandeam cum sa pozitionez mouse-ul....sa trag cu arcul, dar intr-un final mi s-a apris beculetul. Am vazut ca unele persoane castiga 50-500 $! Cat de norocoase sunt!

      Ștergere
  6. Of, eu credeam ca ai vreun secret sa-l nimeresti :)
    Eu am apasat si doua minute incontinuu pe mouse si nimic. In ultimele douaza zile nici macar un dolar ca pana acum nu am mai luat :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Tricoul iti vine foarte bine....dar imi poti spune mai multe detalii despre livrare ....trebuie platita?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, este gratuit transportul. Nu trebuie sa platesti decat produsul sau daca ai credit primit de la joc, il poti cumpara direct cu banii din cont.

      Ștergere
    2. mersi...esti o scumpa :*

      Ștergere
  8. Pretty Aurora! Iti sta de minune, sa stii :) te pup

    RăspundețiȘtergere
  9. Am vazut si eu o rochita cu acelasi imprimeu adorabil.
    Foarte dragut iti vine.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. as dori sa intreb daca mi-as comanda vreun articol de pe oasap la sosirea coletului as plati in bani romanesti?si in cat timp soseste coletul si care este taxa transportului.multumesc frumos:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. Pe Oasap nu se plateste decat prin paypal, in momentul achizitionarii produsului. Comenzile vin de la o vreme numai la posta vamala, unde mai platesti o mica taxa (1-2 lei). Contul paypal se poate face daca detii un card, fie el in lei sau in valuta.

      Coletul ajunge de regula in 2-3 saptamani, iar taxele de transport sunt gratite, indiferent de valoarea comenzii.

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...