Review: Masca de par Anian si Sapun cu aroma de pepene galben


Le fac descrieri ambelor produse deodata deoarece amandoua au fost cumparate de pe Triodeluxe.ro. Le-am primit in urma cu o saptamana si le-am folosit de suficiente ori cat sa imi fac o parere despre ele. Sunt foarte multumita de amandoua si doresc ca prin aceasta postare sa vi le recomand si voua!

Masca de par Anian, fara clatire, se adreseaza in special parului vopsit, pentru protectia culorii. Are o textura lejera si nu imbacseste firul de par. O consider produsul leave-in ideal pentru tipul meu de par (ondulat, cu volum, cu varfuri usor uscate). Pentru parful fin si lipsit de volum nu stiu cat este de eficienta si s-ar putea sa ingreuneze parul pisicos. Va spun acest lucru din experienta surorii mele, care este posesoarea unor plete foarte moi si care nu se intelege mai deloc cu produsele fara clatire.

Cum se foloseste masca?
Se aplica pe parul proaspat spalat, umed, evitand radacinile. Apoi se tamponeaza parul usor cu un prosop si se usuca dupa preferinta, natural sau cu uscatorul electric. Textura mastii este foarte usoara, gelatinoasa si eu utilizez  putin produs pentru o aplicare. Parul capata forma si devine mai usor de aranjat cu aparatele de coafat. Eu am utilizat-o de trei ori de cand am cumparat-o si mi-a lasat o impresie buna. Este ideala atunci cand nu aveti timp pentru mastile care necesita clatire!

Pretul unei cutii de 250 ml este de 25 de lei. Mult mai hranitoare mi s-a parut masca Smooth&Silky Anian, dar nu am intotdeauna timpul necesar sa o las sa actioneze suficient. Consider mastile Anian cel putin la fel de bune ca cele profesionale si superioare celor din comert (este posibil sa existe masti de par bune si in comert, dar eu nu am mai folosit de multa vreme).

Si acum sa trecem la dragalasul sapun natural cu aroma de pepene galben! Miroase fantastic si face extra-spuma. Nici macar un gel de dus nu face o spuma atat de densa si cremoasa. In plus este natural, bazat pe uleiuri vegetale si nu contine parabeni. Sapunul face parte din colectia celebra Savon de Marseille si vine in zeci de combinatii si culori: coacaze negre, lavanda, violete, cocos, grapefruit, fraguta, trandafir, floare de portocal, etc. Cu siguranta nu va fi ultimul sapun comandat din aceasta gama. Sunt foarte impresionata de calitatea sa si de aroma superba, de faptul ca este delicat si nu usuca pielea, de textura sa cremoasa si de parfumul placut pe care il lasa dupa clatire. Nota 10 din partea mea pentru acest sapun! Pretul sau este de 10 lei si are o greutate de 100 de grame.


Duminica am preparat sirop concentrat de soc,dupa reteta Florentinei. Am decoperit acest blog minunat din lista de pagini urmarite a Marrei. Daca ati stii cate bloguri exceptionale de gastronomie am gasit in lista Marrei :D. L-am trimis pe tatal meu sa imi aduca palarii de flori de soc din cel mai putin poluat loc din localitate desi daca stau si ma gandesc nu exista niciun factor poluant serios pe o raza de cativa kilometri. Nu exista decat o fabrica de confectii vestimentare si una de cataloage pentru vopselele de par in vecinatate si mai stau si destul de aproape de munte. Din punct de vedere al calitatii mediului ma declar o persoana cu adevarat norocoasa!

Siropul este momentan in frigider si abia marti il strecor si il pun in sticle. Intre timp trebuie sa pun in practica sterilizarea sticlelor goale de la Sabon, pe care le voi folosi pentru siropul delicios. O sa revin cu poze si cu impresii. Sunt foarte nerabdatoare in ceea ce priveste gustul siropului. Ador sucul de soc si ar fi mana cereasca sa pot conserva acest sirop si peste iarna.

Comentarii

Dorina a spus…
Arata super produsele si ma tenteaza sapunul, ca eu sunt mare fana pepene galben, mai ales a inghetatelor cu aroma asta :))
Sucul de soc se numeste socata. Si parintii mei fac in fiecare an socata si e delicioasa. Din pacate nu ai cum sa o conservi ca se acreste si nu e mai buna si face si drojdie pe fundul sticlei :)
Bucura-te de ea acum proaspata! :))
Coconut a spus…
Numai lucruri bune am citit de masca asta. Eu momentan am una de la Kallos, le-am incercat cam pe toate si mi-au placut.
Bafta cu siropul, mama mea face in fiecare an si e super, nu a avut niciodata probleme sa nu-i stea, unde mai pui ca e excelent pentru tuse. Mie imi place cu apa minerala si o feliuta de lamaie, in combinatia asta e aproape ca si socata, de care zicea Dorina mai sus.
Gisca Mihaela a spus…
Sirop de socata nu am baut pana acum....dar socata obisnuiesc sa consum foarte des deoarece imi place foarte mult. Despre produsele de la Anian am auzit numai lucruri bune...eu nu am folosit inca nimic din aceasta gama!!!
Katyna a spus…
Gata, sapunul o sa fie si in cosul meu de cumparaturi! :D
Alina a spus…
i want the soap :))
Toma Aurora a spus…
Dorina, nu este vorba despre socata. Acest sirop nu contine drojdie, ci este asemanator siropului concentrat de fructe. De aceea am optat pentru aceasta varianta. Sucul cu drojdie se strica rapid si am cautat o solutie pe termen mai lung :D

Eu zic ca merita incercata si aceasta varianta! O sa va tin la curent cu rezultatul si gustul produsului!Multi pupici!
Toma Aurora a spus…
Coconut, abia astept sa se faca siropul :X Tot cu apa minerala vreau sa il beau si eu prima data. Sunt asa nerabdatoare!

Am avut si eu o masca de la Kallos cu placenta de care am fost multumita.
Toma Aurora a spus…
Mihaela, nici eu nu auzisem pana acum o saptamana, cand am vazut reteta pe blogul lui Flory. Nu am stat mult pe ganduri...trebuia incercata! :*
Toma Aurora a spus…
Mirose superb. Mie imi aminteste de vechea gama de la Avon cu pepene galben, pe care o foloseam in liceu.
Toma Aurora a spus…
Alina, ti-l recomand! Presimt ca o sa-ti placa!:*
mania blog a spus…
Sapunul ma tenteaza si pe mine, desi nu imi place pepenele galben in farfurie :) imi place mirosul.
Carmen Tobias a spus…
Offf de cand nu am mai intrat pe la tine cate minunatii ti-ai luat! :) Si ce pofta mi-ai facut de sirop de soc! Si eu am o reteta de la mama pe care o fac mereu, sper sa prind nitel timp sa fac o portie :)
Toma Aurora a spus…
Mie imi place si fructul, dar nu in mod deosebit. In schimb ador inghetata cu pepene galben. Am manca pana as muri :X
Toma Aurora a spus…
Carmen, am citit pe blogul tau ca ati fost ocupati cu mutarile. Poate ca vei avea mai mult timp liber de acum inainte si vei prepara si sirop. Te pup!
Simona Tucu a spus…
Uite ca sapun de la Triodeluxe chiar nu am incercat :P Iti dai seama ca m-ai facut curioasa, nu?
Masca de par stii ca e preferata mea! :P
An a spus…
M-ai convins sa cumpar sapunul <3
Ela a spus…
Sapunul ma tenteaza mai ales ca ador mirosul de pepene galben!
Iar daca e si natural si la un pret atat de accesibil e deja pe my wishlist.

Merci pentru recomandare!
Te pup!