Review: crema de fata Anew Genics

Am folosit aceasta crema in lunile de iarna, dar am uitat sa scriu despre ea desi mi-a placut foarte tare la vremea respectiva.
Crema Anew Genics face parte din gama de produse complementare anti-rid, lansate de Avon pentru femeile cu varsta cuprinsa intre 20 si 60 de ani. Aceste produse se folosesc concomitent cu cremele noastre obisnuite de ingrijire.
Eu utilizam crema Genics numai seara, deoerece are o formula mai grasa, densa, foarte hranitoare. Mi-a placut consistenta sa, faptul ca lasa pielea bine hranita si intinsa, dar si aroma sa discreta, placuta. Nicidecum nu o vad drept o crema de zi pentru tenul mixt/gras. Pentru acest tip de ten se recomanda serul din aceeasi gama, care are o formula foarte usoara si se absoarbe rapid. Eu am avut doar cateva mostre ale serului, dar am optat in final pentru crema, gandindu-ma la iarna ce bate la usa (eu am cumparatcrema undeva prin octombrie).

Ambalajul produsului este foarte elegant. Recipientul este din sticla, iar capacul poate fi folosit pe post de oglinda :D. Aspectul sau exterior iti lasa impresia de produs de lux iar continutul este unul pe masura.

Comentarii

Gina Cristiana a spus…
Nu am incercat nici o crema Anew, cred.. dar aceatsa sigur nu mi s-ar potrivi. Imi place imaginea si ambalaul cremei, chiar te duce cu gandul la produse scumpe, cu toate ca aceasta crema nu este chiar ieftina :))
Ela a spus…
Pare un produs luxuriant!
Iarna cremele ca aceasta sunt extraordinare pentru mine care am tenul cu tendinta spre uscare.
Caress a spus…
Acest comentariu a fost eliminat de autor.