Wishlist cosmetic :D

Desi mare nevoie nu am de cosmetice, consider ca a venit vremea pentru o noua lista de dorinte....macar atat drept multumire pentru lunga perioada de abstinenta prin care am trecut :D.

Imi doresc foarte tare un parfum fructat, dulce! Dupa ce am cautat prin Sephora si Fragrantica.com am ajuns la concluzia ca Halloween Kiss Sexy de la Jesus del Pozo este fix ceea ce caut! De la o vreme am cam dat uitarii parfumurile lemnoase,orientale si caut ceva mai vesel si jucaus. O alta optiune ar fi Flower Party de la Yves Rocher, numai ca prima varianta (J. del Pozo) am auzit ca ar fi foarte rezistenta si mai licoroasa, in genul "merelor" de la Nina Ricci. Trebuie sa va spun ca pentru aceste "mere" am dezvoltat o adevarata pasiune, atat eu cat si sora mea si mereu ne cumparam sticlute noi, cand una, cand alta.

Investitia majora a lunii martie va fi asadar acest parfum floral-fructat-zaharat si analizand profilul lui Jesus del Pozo sunt aproape sigura ca va merita banutii.

Pentru ca gelurile mele de curatare sunt aproape goale ma gandesc la noul produs care se va ocupa de demachierea tenului meu in fiecare dimineata si seara. De curand am incercat la o prietena gelul de curatare de la Clinique si mi-a placut foarte tare! Are o formula blanda si este foarte longeviv, din spusele prietenei mele. O alta optiune ar fi gelul de curatare Normaderm de la Vichy, pe care l-am mai avut de doua ori si care avea tot o formula neagresiva si mirosea foarte placut. Si a treia varianta este gelul de curatare Effaclar de la LRP, care de mult vreme mi-a atras atentia in Sensiblu. Pretul sau este in jur de 60 de lei si am citit pe multe bloguri din Ro ca este un produs foarte bun si potrivit pentru tenul sensibil cu tendinte acneice. Cum in ultima vreme au tot inceput sa imi dea batai de cap cosurile, cred ca acesta din urma va fi optiunea mea finala!




Ne-au anuntat deja fetele (Mona, Pisicuta Albastra, Katynel, Freya) ca momentan se gasesc produsele Essence si in Romania, in magazinul Bucur Obor si pe undeva prin Crangasi (nu cunosc exact zona aceasta, asa ca  voi vizita prima locatie). Bineinteles, cum am aflat vestea, hopa dupa reviews-uri! Negresit voi inhata un ruj, un rimel si cel putin un lac vesel pentru unghii. Din spusele fetelor preturile sunt foarte mici si ne permit sa incercam cat mai multe produse:
-oja-7 lei;
-ruj-10 lei;
-mascara-10-13 lei.


Din cate imi amintesc eu, Ionny a laudat foarte tare o mascara de la Essence, imi amintesc si pozele in care a folosit acest produs si mi s-a parut exact genul de rimel pe care il caut (care ofera volum dintr-o singura aplicare- nu de alta dar nu am rabdare sa astept sa se usuce primul strat pentru a aplica un al doilea).


Cam acestea ar fi singurele produse pe care mi le doresc momentan! La comanda de la Faberlic am renuntat pentru moment (din nou), pentru ca mi-am dat seama ca nu am neaparata nevoie de ceva anume din catalog.

 Am ramas datoare cu postarile despre haine, pe care ma voi grabi sa le fac pana vineri! Apoi intru in vacanta pana pe 1-2 martie si voi reveni in forta cu postari noi si impresii despre produse nou incercate!




Comentarii

Adelina Radu a spus…
Spor la cumparaturi :)
Descude a spus…
Abia astept sa incerc si eu produsele Essence,sper doar ca distribuitorii sa nu se rezume doar la Bucuresti:(
Marra a spus…
Sper tie sa-ti mearga cu effaclar dar mie mi-a stricat fata de tot.este foarte puternic si in loc sa-mi usuce cosurile ,le-a facut sa se inmulteasca si sa se faca rosii si dureroase.Eu l-am folosit pentru ca citisem pe diferite forumuri si site-uri ca este foarte bun dar se pare ca la unii merge ,la unii nu.eu am fost un caz nefericit. te pup
Dorina a spus…
Nici mie nu mi-au placut produsele Roche Posay. am avut un kit de la ei (primit la un concurs) cu mai multe creme si niciuna nu mi s-a parut ok, dar depinde de ten probabil.
Si eu am fost ieri la Essence. Imi place ca nu au adaosuri comerciale foarte mari, sunt cam la aceleasi preturi cu care le-am cumparat si de la Monica, care face comanda in Germania.
Nu mi-am luat foarte multe, pentru ca mai aveam cateva produse de la ei. cu siguranta o sa mai revin la stand :))
newornotclothes a spus…
Buna Aurora,

Ceea ce a spus Marra, este adevarat ...daca vrei un gel de curatare bland pentru ten cu problemutze si sensibil care sa nu agreseze pielea iti recomand AVENE CLENANCE , este exact ceea ce iti trebui pentru tenul tau ( si pe langa tine si foarte mult cam 2 luni jumate)

O zi faina
Anne
Adina Aruştei a spus…
abia astept sa ajung la essence uri :D
Alina a spus…
essence! vreau si eu :)
Toma Aurora a spus…
Multumesc, Adelina!
Toma Aurora a spus…
Nici eu nu stau in Bucuresti si mi-ar fi fost mai la indemana sa se gaseseasca in toate DM-urile din tara. Dar daca tot am drum spre scoala, ma abat intr-o zi si dau o tura dupa Essence. Eu cred ca in scurt timp se vor extinde in toata tara!
Toma Aurora a spus…
Marra, sper sa fiu norocoasa! Te inteleg pentru ca si eu am fost dezamagita de foarte multe dermatocosmetice care pentru alte persoane functionau de minune. Oricum eu fac o incercare, daca vad ceva rezultate negative il arunc cat colo!
Toma Aurora a spus…
Nu cred ca as mai cumpara vreodata vreo crema de la Vichy, LRP, Avene,etc. pentru ca am avut doua de noapte absolut oribile, care faceau scamute si erau lipicioase. Si in plus costau si destul de mult. Cu gelurile de curatare nu am avut in general probleme, sper sa nu am nici cu acest gel de curatare!


Nici eu nu o sa ma duc sa cumpar foarte multe de la Essence. Ma duc mai mult din curiozitate, fac si niste poze, ca apoi sa analizez linistita ce imi voi cumpara pe viitor :D Pup!
Toma Aurora a spus…
Anne, multumesc pentru recomandare!


Am incercat si gelul de la Avene, dar mi s-a parut prea bland (in sensul ca nu imi curata fata atat de bine pe cat vroiam). Mi-a placut faptul ca nu continea SLS si mirosea curat! Comparandu-l cu cel de la Vichy mi s-a parut mai nepotrivit pentru tipul meu de piele, care este aproape pe toata suprafata si care are nevoie de o curatare mai profunda. Probleme mari cu cosurile nu am, doar ca in momentul in care imi apare unul, in zona respectiva pielea devine sensibila si dureroasa. Iar daca pun mainile des in zona aceea imi mai apar inca 3-4 monstruleti durerosi. :( Acest lucru se intampla destul de rar, dar vindecarea cosurilor dureaza si pana la 1-2 saptamani!
Toma Aurora a spus…
Sa nu uiti sa ne pui poze, Meg!!!! Sunt sigura ca iti vei lua cateva chestiute pentru unghii!
Toma Aurora a spus…
Da, mult asteptatele produse Essence! De cativa ani imi doresc o oja cu sclipici si un ruj de la ei! Mereu citeam cat sunt de laudate (mai ales din cauza pretului mic) si oftam adanc!
Gina Cristiana a spus…
:) vine primavara deci ai tot dreptul sa iti doresti cate ceva. Parfumul Nina Ricci este o pasiune si pt mine..deabia astept sa imi cumpar oje Essence si rimelul acesta il vreau si eu. Te pup
morphine a spus…
ce bataie de joc ca doar in bucuresti se gasesc!:'(
elaine a spus…
eu am scapat de acnee cu gelul efaclar si apa termala la roche posay...e cam scump ce-i drept, dar merita...eu il foloseam dimineata, apoi apa termala si seara ma demachiam cu bioderma sensibio h2o si iar apa termala..it worked..de cativa ani nu mai am probleme...:)
Alice wonders a spus…
Hey, vezi ca am vazut in Helpnet pachet de gel de curatare Effaclar + crema Effaclar M sau Duo.. Daca nu ai experiente negative cu cremele astea, give it a try, era 63 de lei/setul. Mi-a mi-a mers foarte bine cu Eff. K, Duo e putin mai puternica, dar da rezultate. Eu am avut experiente horror cu Vichy in schimb, ma speriam dimineata de ce mai aparuse pe tenul meu. Hope this helps :*
Anonim a spus…
Ce dulce eeesti, eu ma abtin sa ma intorc acolo :); dupa salariu negresit.
Freya :)
Carmen Tobias a spus…
Rimelul essence e preferatul meu, cel rezistent la apa :) mereu cand sunt in dm in germania sau austria imi iau cate 2 ! :) si sunt extrem de ieftine...
Toma Aurora a spus…
Nu-i asa, Gina, ce trebuie sa ne luam ceva macar acum de 8 Martie? :D Sa ne rasfatam si noi de ziua noastra!:*
Toma Aurora a spus…
Morphine, sa speram ca se vor extinde in curand ca deja ne-au dus cu zaharelul ca apar in DM-uri! :/
Toma Aurora a spus…
Elaine, ma bucura raspunsul tau!

Maine sau poimaine il voi cumpara si o sa revin cu impresii dupa ce il voi folosi cateva saptamani!

Multumesc!
Toma Aurora a spus…
Alice, la creme nu ma mai bag desi trebuie sa recunosc ca pretul pachetului este foarte bun. Si eu am avut o mare problema cu Normaderm crema de noapte de la Vichy! Nu inteleg cum au putut sa vanda o crema atat de uleioasa sub denumirea- crema pentru tenul cu probleme! :(


Multumesc pentru informatiile oferite!
Toma Aurora a spus…
Freya, tu deja ti-ai facut stocul, deci trebuie sa fii fericita! Mai rau este pentru noi, cele care inca ravnim la micile comori colorate! Te pup!
Toma Aurora a spus…
Carmen, merci de sfat! O sa ma uit atent la toate rimelurile lor, cu atentie! Eu nu am avut posibilitatea sa le cumpar din afara tarii, de aceea sunt atat de entuziasmata!
Juliet a spus…
Si eu vreau produse essence ;)
Carmen Tobias a spus…
Cu placere :)

A fost primul meu rimel, pe la 10 ani, si a ramas favoritul de atunci...

Sa ne spui ce parere ai de ele, dupa ce le testezi :)
Sper sa ti se indeplineasca cat mai repede wishlistul! Si, desigur, sa ne arati si noua bunatatile :)
Rujurile Essence (cel putin cele fara shimmer) au o textura foarte placuta si un miros yummy (le-am testat pe pielea mea). Din pacate, nuantele disponibile sunt inca putine, dar sper ca se vor inmulti :)