Wishlist de februarie :)



Nu am mai facut de ceva vreme un wish-list, din dorinta de a nu fi tentata sa imi cumpar in continuare multe cosmetice. Dar cum majoritatea listelor de dorinte sunt fictive am zis sa fac o postare noua, cu ceea ce mi-as dori sa imi cumpar in luna februarie !

Pentru ca in ultimele saptamani nu am mai avut timp sa stau la pc ore intregi, nu am mai avut cum sa gasesc 1001 de tentatii si o sa postez doar ce am zarit, in treacat, pe site-urile de haine, pe blogurile de beauty de pe la noi si pe feleurite forumuri.



Imi doresc foarte tare o pereche de blugi aurii, blugi nu colanti, care sa ma duca cu gandul la vara exotica ce va veni. Imi imaginez cum ii voi purta cu bluze albe din matase, cu broderie si platforme viu colorate. Cred ca aceasta este cea mai aprinsa dorinta a mea din noul an, cel putin pentru moment, si de aceea intentionez sa o indeplinesc cat mai rapid!




O rochita intr-o nuanta deschisa si niste pantaloni lilachii mi-ar face cu siguranta ultima luna de iarna mai calduroasa. Ar veni la pachet cu un iz de primavara !





Pentru ca in ultima vreme am renuntat la machiaj si m-am limitat doar la fond de ten mineral si putina mascara, am cautat o solutie pentru ca fondul de ten sa para cat mai natural si sa se confunde total cu pielea. Am vrut sa ii rapesc din puterea de acoperire si sa il fac sa para invizibil pe fata. Am reusit gratie unui sfat de pe forumul Elle: pun un strop de fond de ten mineral intr-un capac/cutie, torn peste el apa florala sau apa termala (cam 10 picaturi) si il aplic pe fata cu o pensula. Eu folosesc o pensula mica gen kabuki de la Vichy, pentru ca sora mea mi-a rapit si stipple brush-ul de la Elf si kabukiul cel moale si pufos. Dar va garantez ca metoda merge cu orice pensula posibila, chiar si cu una mini pentru pudra.  In felul acesta am economisit cam 2/3 din cantitatea obisnuita de fond de ten mineral si rezultatele sunt foarte naturale, fresh!

Pentru ca apa mea florala de trandafiri este pe sfarsite, imi doresc ori sa incerc apa termala Corine de Farme (se gaseste in Cora/Carrefour cam greu, are 500 de ml si costa 20 de lei) ori sa imi cumpar din nou apa de trandafiri Alverde DM (costa in jur de 9 lei si am fost multumita de ea in trecut). Sper sa gasesc apa termala,sper sa am noroc si sa descopar pe rafturile din Bucuresti cand voi ajunge in zona. La mine in judet este de negasit, asa ca imi iau gandul de la Carrefour-urile locale.
Acum doua zile am primit newsletter de la New Look, in care se anunta cu surle si trambite ca ultimul racnet in materie de pantofi in 2012 va fi snake look. In general nu tin cont de ce se poarta si ce nu si niciodata nu mi-am cumparat un obiect vestimentar doar pentru ca era la moda. Sau, poate gresesc....prin adolescenta stiu ca imi cumparam doar ce purtau toate fetele asa ca este posibil sa mint putin :D

Nu sunt nici fana a tocurilor, dar daca vin la pachet cu o platforma, care sa echilibreze pozitia piciorului, parca imi vine inima la loc. Pot sa afirm chiar ca pe platforme merg mai bine si mai comod decat in cizmele gen UGG! Evident nu le pot compara cu tenesii (care raman pe primul loc), dar spre deosebire de cizmele UGG, in care piciorul nu este tinut intr-o forma fixa si se stramba mereu, in timpul mersului, declar sincer ca platformele fac plimbarile pe jos mai placute!

Astazi am plasat o mica comanda la Avon, pentru ca se implinea a treia campanie in care as fi fost inactiva si as fi fost scoasa din sistem. Desi imi faceau cu ochiul toate rujurile, lacurile de unghii, lotiunile de corp din catalog, m-am stapanit si mi-am ales doar un gel de dus exfoliant (nu mai am decat o jumatate din flaconul vechi), un tratament de micro-dermabraziune (pe care l-am mai avut si  care  mi-a produs o stare de nemultumire in momentul in care l-am vazut scos din brosura si bagat doar in oferta pentru reprezentanti. Este un exfoliant foarte bun si nu inteleg de ce se renunta la eliminarea sa din gama Clinical!) si o unghiera practica.

Rasfoind brosurile C3, C4,C5 pe paginile de Facebook ale trendsetterilor am vazut ca va fi din nou lansata gama de deodorante On duty.  Aceasta gama a fost scoasa din catalog prin 2004-2005 si a reprezentat un soc la momentul respectiv pentru mine. Eram cea mai mare fana a stickului numit Tropic si am pastrat ultimul flacon cativa ani, asa imi era de drag! Nu stiu cat de eficiente vor fi produsele ce se vor lansa, dar sper sa se ridice la acelasi nivel ca cele anterioare.


Comentarii

Simona Tucu a spus…
M-ai dat gata cu pantofii aceia...sa vezi ce o sa visez la noapte...si am si geanta potrivita pentru ei...uff!!!
Gina Cristiana a spus…
Voi cauta si eu apa termala :) vroiam una de la vichy insa este o cantitate prea mica pentru pretul sau.
Vreau si eu deodorantul din gama On duty. Nu stiam ca a mai fost in trecut la avon :))
:*
Adina Aruştei a spus…
imi plac jeansii mov mult!
eu nu-mi mai fac wishlist (chiar daca vine ziua mea), pentru ca m-am trezit cu multe produse la fel :)
Toma Aurora a spus…
Oh, da! Iubesc pantofii acestia! Cand eram mica radeam de pantofii cu imprimeu sarpe sau cu imprimeu leopard, dar acum ii ador. Incredibil cat de mult se schimba gusturile in timp!
Toma Aurora a spus…
Da, a fost acum muuulti ani. Eram eu prin clasa a 7-a cand mi l-am cumparat prima data. Abia il astept! Apa termala este foarte foarte convenabila!Sper sa o gasesc si eu! Te pup!
Toma Aurora a spus…
Ha ha, cat de tare! Iti urez La multi ani! anticipat:*
Andreea♥ a spus…
Ce frumoasa e rochita!
Sadie a spus…
Nu stiu exact ingredientele apei Alverde, eu am avut varianta pe albastru si cand am inceput sa o folosesc m-am trezit cu o eruptie acneica nu tocmai prietenoasa... Citind ingredientele, am observat ca la loc de cinste se afla alcoolul si am pus pe seama sa cosurile nou aparute.
Toma Aurora a spus…
Sadie, este posibl! Eu nu mai tin minte exact daca avea alcool sau nu, dar nu am simtit niciun discomfort. Oricum, as prefera apa aceea termala in locul ei. Sper numai sa o gasesc!
Alina a spus…
cand am vazut in brosurile avon produse on duty, aveam un sentiment de deja-vu :)) bine ca m-ai lamurit :))
Toma Aurora a spus…
Hi hi! Da, eu am urlt cand le-am vazut....acum sper sa nu ma dezamageasca :D