Review: Tratament Kerastase Ciment Anti-usure


Am primit spre testare, in urma cu aproximativ 3 saptamani acest tratament de la Kerastase, alaturi de alte produse profesionale, din partea site-ului Hairzone. Este cel de-al doilea produs Kerastase pe care il folosesc, primul fiind samponul termal, de care am fost multumita, dar la care am renuntat din cauza pretului ridicat (90 de lei-250 ml). Si acest produs despre care va voi vorbi are un pret mare, de peste 120 de lei, dar este foarte eficient si merita investitia, daca vi-l permiteti.

Tratamentul are consistenta unei creme opace si se aplica pe parul zvantat cu prosopul. Se lasa sa actioneze timp de 1 minut dupa care se clateste. Eu de obicei il las ca 5-10 minute in par, pana imi sapunez corpul, iar abia apoi clatesc parul. Rezultatele sunt uimitoare: varfurile sunt perfect regenerate, iar parul se coafeaza eficient. Imi place mai ales faptul ca lasa senzatia de par greu, care cade si ca previne eficient electrizarea parului.

Trebuie sa mentionez ca desi functioneaza excelent, folosesc pe langa acest tratament si ulei de cocos, o data pe saptamana si masca si balsamul de la Anian. Toate acesta 4 produse contribuie in mod egal la descurcarea perfecta a parului si la faptul ca in ultima vreme varfurile mele nu s-au mai rupt. Am facut o statistica in ultima luna si am ajuns la concluzia (bazata pe masuratori elocvente) ca parul meu a crescut aproximativ 4 -5 cm in 30 de zile. In partea din fata bretonul a crescut 5 cm si in prezent nu mai am breton (il taiasem singura, pana la nivelul nasului, din cauza ca parul era foarte deteriorat, iar acum mi-a trecut de barbie). In partea din spate a crescut in jur de 4 cm, ceea ce este o adevarata performanta avand in vedere ca de 5 ani lungimea parului meu a fost aceeasi (parul crestea, dar varfurile se rupeau si lungimea stagna).

Revenind la acest tratament, am observat si faptul ca indreapta firul de par, in mod natural. Daca imi usuc parul cu foehnul dupa ce aplic produsul, obtin un par aproape drept, usor ondulat la varfuri.  Un flacon are 200 de ml si are aspectul unei sticlute de balsam. Eu folosesc la fiecare baie o cantitate cat o nuca, pe care o repartizez in special pe varfuri, urcand pana aproape de radacina firului de par. Apoi pieptan usor parul si il prin in mot. In timpul clatirii simt parul moale si hidratatat.

Un alt plus este parfumul superb, care rezista pana la 48 de ore in par.
Le multumesc celor de la Hairzone pentru sansa oferita de a testa acest produs foarte bun si va asigur ca acest review nu a fost deloc marcat  de faptul ca am primit tratamentul cadou (stiti ca  nu ma las influentata de astfel de lucruri si intotdeauna am prezentat lucrurile din punctul meu de vedere)!


Comentarii

Unknown a spus…
4-5 cm?! =P~ vreau si eeeeeeeu... eu de 2 ani am aceeasi lungime :(

stii de asemenea de unde as putea lua din Ro ulei de cocos? am cautat eu pe net dar fara prea mari rezultate :D

:*

multu
ViataAreGust a spus…
Daca indreapta si firul de par,e super:)
Gina Cristiana a spus…
Super ca ai testat acest produs si mai ales ca raportul calitate pret se ridica la asteptari. Bine de stiut fetelor care investesc in produse scumpe :)
Andreea a spus…
Buna. Cu toate ca urmaresc mereu blogul tau ori mi-a scapat mie ori nu ai zis de unde ai luat ulei de cocos pt par. Eu am parul fooooarte lung, si nu am probleme cu varfurile, singura mea problema este ca mi se electrizeaza mereu iarna! :) a, si daca am helanca sau pulover cu guler mai inalt fac calti la ceafa! :)) zi-mi te rog de unde ai luat leiul si cat costa. Merci!
fashion doctor a spus…
Alexandra,ulei de cocos am vazut la DM in raftul unde sunt pastile,ceaiuri,etc.
Multumesc pentru review,cu siguranta o sa-l incerc! pup
Toma Aurora a spus…
Alexandra, ti-a raspuns si doamna Stella mai jos. De asemenea il poti cumpara online de pe Elemental.ro! Pup!:*

p.s.: Da, incredibil de mult a crescut. Nu m-am asteptat la un asemenea rezultat intr-o singura luna.
Toma Aurora a spus…
AndrEyya, nu il indreapta perfect (eu il am ondulat), dar cred ca in cazul fetelor cu parul aproape drept poate inlocui cu succes placa de par! :*
Toma Aurora a spus…
Gina, acest produs merita banii, dar eu una nu stiu daca as fi dispusa sa platesc atat pentru el in momentul de fata. Consider ca doar persoanele cu un par foarte foarte deteriorat si scurt merita sa il cumpere ca sa isi salveze podoaba capilara si sa ajunga la un rezultat acceptabil. Stiu ca in general femeile care se decoloreaza si au parul usor ondulat ajung sa aiba probleme grave cu deshidratarea si ruperea firului de par. Pentru ele cred ca este tratamentul ideal!
Toma Aurora a spus…
Andreea, eu l-am luat prima data de pe Elemental.ro si am platit 15 lei pentru 100 ml. Apoi am comandat de pe Iherb.com, din SUA si am platit cam 16-18 lei pentru 375 de ml. Te pup!:*
Toma Aurora a spus…
Cu placere, doamna Stella! :*
Catallina a spus…
Buna!!! Ai un blog award!!http://catallinanails.blogspot.com/
Toma Aurora a spus…
Merci mult, Cata! :*
Unknown a spus…
iupiiiiii fug si eu sa caut :D

:*
Unknown a spus…
vai vai si eu vreau :X
Alina a spus…
ce repede iti creste parul :)
Alexandra a spus…
Buna!
Ai un premiu la mine pe blog http://justmealejandra.blogspot.com/2012/01/cute-blog-award.html
Pupici!
Enchanted Ana a spus…
Mi-ar fi placut sa postezi si niste pozici...:(