Comanda Asos (cadoul de ziua mea)


Ieri am primit doua comenzi Asos, plasate cu ocazia zilei mele de nastere, atunci cand am primit cadou ceva banuti si m-am hotarat sa nu ii mai cheltuiesc pe cosmetice si sa imi cumpar mai bine niste haine. Mi-am promis ca de acum inainte nu imi voi mai cumpara cosmetice decat atunci cand le voi termina pe cele deja incepute si in niciun caz nu voi mai achizitiona farduri, luciuri de buze, blush-uri, pudra de fata, din moment ce nu le folosesc decat o data, de doua ori pe an. Tentantiile sunt mari, dar ma voi consola cu gandul ca din banii economisiti imi pot alege o hainuta draguta, pe care o pot purta ani buni!






Aceasta rochita mi-a depasit asteptarile! Ma gandeam ca o sa fie frumoasa in realitate, dar este superba! Apreciez materialul de calitate si modul de realizare a volanelor, faptul ca se aseaza perfect pe corp, ca se inchide in spate cu fermoar si astfel evit sa o murdaresc de fond de ten! Am platit pentru ea 24 de euro, redusa de la 40.



Rochita crem am zarit-o de mult in categoria produselor preferate ale surorii mele si pana s-a hotarat ea sa o cumpere am luat-o eu inainte :D. Desi in poza este putin sifonata, din cauza ca nu am calcat-o inca, este confectionata dintr-un material moale la atingere si volanele din partea de jos sunt delicioase. Am platit pentru ea 25 de euro, redusa de la 42.



Cizmulitele sunt adorabile!!!! Ador stilul apache la incaltaminte, iar moda traditionala a bastinasilor indieni mi se pare desavarsita. Sunt foarte confortabile si sunt imblanite, ceea ce le face purtabile si pe timp de iarna. Mi-am luat masura UK4 (37) si imi vin perfect. Au fost reduse de la 39 de euro la 27 de euro si ma declar norocoasa ca am prins ultima pereche disponibila. Am observat ca pe Asos trebuie sa te hotarasti pe loc daca vrei sa iti cumperi ceva sau nu, pentru ca stocul produselor se modifica de la o ora la alta. Produsele pe care le pui in cos nu iti raman rezervate decat pentru cateva zeci de minute, iar apoi te poti trezi cu stoc 0 la anumite culori, modele, masuri.


Si, in final, mi-am cumparat si un set cu dropsuri mentolate si spray de gura,frumos ambalate si eficiente. Pretul setului este de 2,8 euro, redus de la 5 euro si mi se pare nu numai practic dar si in tendinte, in acest ambalaj colour block. Cred ca poate fi oferit si cadou, la cat este de dragut!



Concluzia finala: fiind prima mea comanda pe Asos, ma declar super multumita de calitatea produselor, de rapiditatea livrarii (6 zile lucratoare pentru prima comanda si 4 zile lucratoare pentru cea de-a doua). Un mare plus il acord pentru transportul gratuit! Mentionez faptul ca multe comenzi pot ajunge dupa 9-14 zile lucratoare. Inca nu pricep de ce eu (care locuiesc in provincie, intr-o localitate mica) primesc coletele internationale mai repede decat pe cele interne, dar acest lucru nu poate decat sa ma bucure si sper ca si in viitor sa le primesc la fel de rapid.



Astazi este ultima zi de inscriere pentru giveaway! Maine voi anunta castigatorii!

Comentarii

ralucatm25 a spus…
Ce frumoase sunt toate!Sa le porti sanatoasa.Iti trebuie cont Paypal pentru comenzi?
Cupcake Splendens a spus…
sunt superbe hainutele!sa le porti sanatoasa!
Nu stiam ca a fost ziua ta . Un calduros la multi ani ( super intarziat :o3 ) , sa fii sanatoasa , fericita si iubita !

Hainele sunt superbe ( ca de obicei ) Mi-a placut tot ce ti-ai cumparat in ultima vreme .

Pup!
Absolut superbe, exact cum ne-ai obisnuit! Sa le porti cu mare drag si: "La Multi Ani!!!"

ps: eu sunt reticenta in a-mi cumpara hainute online, fara posibilitatea de a le proba sau a "simti" materialul, dar cu fiecare noua postare de acest gen a ta, ma gandesc ca voi "ceda" la un moment dat si voi "pacatui". :))
si atunci sa te tii!
Gina Cristiana a spus…
Iti urez la muulti ani. :) si hainutele sunt foarte frumoase.
:*
Andreea♥ a spus…
Rochitele sunt adorabile!
Sunt superbe cizmele!
Sa le porti cu placere!:*
Marra a spus…
Rochitele sunt supppeeeerbeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:X:X:X:X sa le porti sanatoasa!:*:*:*:*
ilda76 a spus…
Toate-s foarte frumoase!!! As avea incredere sa-mi alegi tu atunci cand doresc sa cumpar ceva!:D
Sa le porti cu mare drag!:):*
Adelina Radu a spus…
Prima rochita imi place deosebit de mult. Si eu tocmai mi-am facut comanda pe Asos si o astept sa vina saptamana viitoare. Sa le poti sanatoasa!
Toma Aurora a spus…
Raluca, nu! Merge platit cu orice card international. Numai pe Boohoo mi-au refuzat cardurilesi am fost nevoita sa platesc prin Paypal. :*
Toma Aurora a spus…
Cupcake, iti multumesc!
Toma Aurora a spus…
It's Friday, multumesc pentru urari!

Te imbratisez! :*
Toma Aurora a spus…
Monica, multe persoane sunt reticiente cand vine vorba de a comanda online haine. Eu comand inca din clasa a 11-a, de pe vremea cand mergeam la o sala de internet si comandam de pe TinaR si Quelle. Uneori poti avea surprize neplacute, de aceea ai nevoie si de putin noroc! :*
Toma Aurora a spus…
Gina, multumesc! :*
Toma Aurora a spus…
Multumesc, Andreea! Cizmulitele sunt slabiciunea mea.Presimt ca le voi purta zilnic, pana cand se vor rupe :))
Toma Aurora a spus…
Multumesc,Marra! O sa le port cu drag!
Toma Aurora a spus…
Ilda, ufff....daca ai stii cat de rau imi pare pentru cele doua rochite care nu ti se potrivesc :(. Poate ca de acum inainte vei avea mai mult noroc in alegerea modelelor( am observat ca rochiile mai ample sunt mai largi, chiar si la masurile 6,8- am observat acest lucru la tunicile surorii mele).Te pup si iti multumesc pentru aprecieri!
Toma Aurora a spus…
Adelina, super! Voi sta cu ochii pe blogul tau sa iti citesc impresiile despre comanda! :*
Adina Aruştei a spus…
A fost ziua ta? Cand?
IMi place extrem de mult prima rochita si iti admir curajul de a lua hainute de pe net! sa le porti cu placere!
styletto a spus…
Sa le porti sanataoasa!
Toma Aurora a spus…
Pe 11 ianuarie! Multumesc mult,Meg!
Simona Tucu a spus…
Prima rochita imi place enrom. Ma mir ca nu am vazut-o si eu, toata ziua cu cu nasul in site-ul acela :P
Sa le porti cu placere, imi place tare mult stilul tau si al surorii tale!
Pup!

Te sustin in decizia ta de a nu mai cumpara cosmetice! :P
ilda76 a spus…
Nuuu, fii linistita, mi-a trecut repede supararea...pai daca ne intristam pentru aspecte de-astea minore, atunci cand realmente avem o problema ce-am mai face?!:)
Merg la croitoreasa cu ele si rezolvam cumva! Ce bine ar fi fost daca erai tu aproape! Sigur ai fi stiut cum sa le aranjezi!:)
Toma Aurora a spus…
Ma bucur ca nu esti trista! O croitoreasa sigur le va veni de hac :D
Toma Aurora a spus…
Da, Simona,am ajuns la concluzia ca inainte cumparam multe si in zadar. Pe majoritatea le aruncam pe jumatate pline, pentru ca expirau si uitam de ele. Pe altele le tin sigilate intr-o cutie si asta ma face sa ma intreb de ce sa mai cumpar cand am atatea care stau la rand. Am cam abuzat de shoppingul de cosmetice in 2011 si promit solemn sa fiu cumparata nu numai in 2012, ci de acum inainte!


Te pup! :*
ABeautyTale a spus…
Ce frumoase sunt toate, dar a doua rochie e mortala! Sa le porti iubita!
Elena Oprina a spus…
Sa le porti sanatoasa! Prima rochie imi place foarte tare!
Anonim a spus…
frumoase!
Ela a spus…
Prima rochie este super girlie.Love it!

Sa le porti sanatoasa pe toate!
Toma Aurora a spus…
Multumesc! Abia astept sa o port! :D
Toma Aurora a spus…
Elena,multumesc mult pentru apreciere!
Toma Aurora a spus…
ABeautyTale, merci! :*
Anda Zelenca a spus…
Sunt absolut superbe rochitele!:X
Descude a spus…
Sunt superbe toate achizitiile tale,iar prima rochita este adorabila,chiar mult mai frumoasa in realitate.
Imi plac atat de mult hainutele pe care ti le cumperi,ca abia astept postarile de acest gen:)
Toma Aurora a spus…
Descude, multumesc!

Eu fac genul acesta de postari pentru ca si ceilalti sa isi dea seama cum arata hainele in realitate, nu numai pe site. Eu caut de multe ori imagini reale ale anumitor produse si nu le gasesc nicaieri. :(
Alexandra a spus…
Foarte frumoase, sa te bucuri de ele. :*
Toma Aurora a spus…
Multumesc, Alexandra!:*
MoGio a spus…
Ah , prima rochita e superba . Sa vina vara sa o porti cu placere :)