Review: Sapun Alpin Derm cu lapte de capra



Folosesc acest sapun de sase saptamani, timp in care nu am reusit sa consum nici macar a zecea parte din cantiatatea sa. Se poate observa din fotografie ca nici macar numele firmei nu a disparut. Si asta in conditiile in care l-am folosit zilnic pentru demachierea tenului.

Sapunul are un miros natural, neutru, care ma duce cu gandul la iaurt. Dar mirosul de lapte fermentat este foarte stins, astfel incat pot spune ca este potrivit pentru cei care nu suporta produsele cosmetice parfumate, sau care cauta un sapun fara aroma.



La o prima vedere sapunul Alpin Derm se prezinta ca o bucata clasica de sapun natural, de culoarea untului. Textura sa este una dura, foarte solida, nu este deloc cremos si nici nu se topeste la temperaturi foarte ridicate. In momentul in care il folosesc faca o spuma bogata, nu foarte cremoasa, delicata cu pielea, care se clateste imediat. Este unul dintre putinele produse folosite pe post de demachiant care nu mi-au uscat deloc fata. Desi eu am un tip de ten mixt/gras, mereu mi se decojeste pielea de pe nas sau de pe frunte, din cauza anumitor demachiante (cel de la Sabon cu menta,spre exemplu).


Curata bine pielea si nu este deloc iritant, desi am zarit in lista de ingrediente si parfumul:


Singurul incovenient este faptul ca se consuma foarte greu. Chiar ma gandesc sa il folosesc si pe corp, ca sa il termin mai repede. In general, ma plictisesc sa folosesc un produs mai mult de 2 luni la rand: am impresia ca nu mai este la fel de eficient ca la inceput (dar probabil acest lucru se petrece doar in mintea mea, pentru ca tin mortis sa il inlocuiesc cu altceva).


Pretul unui sapun Alpin Derm cu lapte de capra este de 16, 5 lei/100 g si il puteti achizitiona de pe site-ul Styx.

Din punctul meu de vedere merita un loc in categoria sapunurilor bune, alaturi de cele de la Jovis si Skinosphere . Sunt foarte nerabdatoare sa le incerc si pe cele primite cadou de Craciun, in forma de flori de trandafir.


Daca preferati sapunurile naturale cremoase, cu parfumuri foarte placute vi le recomand pe cele de la Skinosphere. Se consuma destul de repede fata de cele clasice,mai putin placut mirositoare, dar se ridica cel putin la nivelul sapunurilor de la Sabon, Lush, din punct de vedere al mirosului.

Comentarii

Gina Cristiana a spus…
Interesant sapunelul acesta.L-ai putea impacheta bine si tine deoparte poate vei mai vrea sa il folosesti :)
Nu sunt tocmai fana a laptelui si mai ales de capra..insa daca sapunelul nu miroase a asa ceva e super :D
:*
Toma Aurora a spus…
Gina, miroase un pic a iaurt din acela grecesc (care cred ca e facut si din lapte de capra), dar foarte subtil. E foarte buna ideea cu impachetatul. Ma mai gandesc....poate o voi pune in practica daca ma voi plictisi si mai tare de el! :*