Review: Lotiune matifianta Chrono- Clear L'Oreal


Folosesc aceasta lotiune matifianta de o luna de zile, timp in care am aplicat-o de 2-3 ori pe saptamana.
Conform instructiunilor de utilizare, acest tonic trebuie folosit de doua ori pe zi, dar mie mi se pare extrem de puternic si cred ca aplicat asa des cu siguranta ar provoca o iritare a tenului.

Daca va mai amintiti de vechea gama Pure Zone, in ambalaj bleu, cam asa stau lucrurile si in cazul noii formule. Produsul per ansamblu mi se pare foarte agresiv si nu cred ca trateaza decat cosurile superficiale. In cazul unui ten acneic nu imi imaginez ca poate face alceva decat o inflamare si o extindere a zonelor afectate.

Mirosul sau este atat de puternic incat, de fiecare data cand imi sterg fata cu o discheta imbibata in tonic, stranut de cateva ori. Alcoolul este bineinteles un ingredient fruntas pe lista afisata in spatele flaconului. Fiind si foarte iritant, alcoolul poate produce doar o matifiere de moment a pielii, pentru ca el actioneaza ca un adevarat "agresor"  al tenului, mai ales daca acesta este sensibil.


Acidul salicilic, principalul ingredient care lupta contra acneei, se regaseste de asemenea pe eticheta. Toata adolescenta am folosit produse cu BHA (acid salicilic) si nu imi amintesc sa fi avut vreun rezultat notabil impotriva cosurilor. Din contra, parca imi apareau si mai multe. Mai eficiente mi s-au parut produsele pe baza de ulei din arbore de ceai sau cele cu extract din musetel. Dar sunt sigura ca fiecarui tip de ten i se potrivesc produse diferite de curatare si ingrijire.


Revenind la produsul prezentat, imi place, dar folosit cu masura. Saptamana aceasta, de exemplu nu l-am folosit niciodata. De obicei il utilizez dupa ce imi pun in prealabil o masca matifianta. Asa simt ca imi curat in profunzime porii.



Pretul nu il stiu cu exactitate, dar conform revistei Marie Claire in magazin costa 32-34 de lei. Eu nu il recomand. Cu acesti bani puteti cumpara un tonic de la Yves Rocher mult mai bland si eficient sau 2-3 tuburi de lotiune tonica de la Bioten (delicata, potrivita pentru uzul zilnic).


Comentarii

Coconut a spus…
Parca a fost cadou cu ceva revista, nu? Stiu ca m-am uitat la ea si cand am vazut alcoolul am pus-o la loc. BHA degeaba e prezent acolo daca nu e in concentratia necesara pt. a exfolia si daca ph-ul produsului nu este potrivit.
Toma Aurora a spus…
Da, a costat 18 lei impreuna cu Marie Claire.
Anonim a spus…
mda,nu e cine stie ce.
Gina Cristiana a spus…
Cred ca ai dreptate. Pt 34 de lei gasesc alte lotiuni mai bune. In primul rand ambalajul nu ma atrage deloc.
Eu am folosit si lotiuni cu BHA 2% si nimic pentru punctele mele negre..
Toma Aurora a spus…
Ginutza, nu face banii. Eu o compar ca si calitate/miros/eficacitate cu lotiunile Avon de la Clearskin, care sunt mult mai ieftine.
Anda Zelenca a spus…
Nici pe mine nu m-a dat pe spate & mi se pare agresiv. La fel ca tine, il folosesc cam o data pe saptamana.

Pupici.
MoGio a spus…
sa stii ca mie chiar mi-a placut . intr'adevar e agresiva , dar eu nu am avut probleme din cauza ei . eu am cautat-o sa o cumpar , dar nu am gasit-o