Hainute si accesorii de septembrie


Inceputul de toamna m-a prins cu o mare dorinta de cumparaturi! Cel mai tare mi-au atras privirile articolele de vara, dar am reusit sa ma stapanesc si sa ma impac cu ideea ca acum am nevoie si de articole mai grosute, adecvate noului sezon. Un cardigan pe gustul meu nu am gasit inca niciunde, dar nu este timpul pierdut. Sper ca pana la sfarsitul toamnei sa gasesc unul potrivit, pe care sa il bifez in wish-listul alacatuit acum cateva saptamani. 


Sunt foarte fericita ca mi-am gasit sosetele crosetate :) Le-am luat de la la Reserved, din Afi si au costat 10 lei perechea. Mi-au placut ambele culori disponibile si mi-am luat cate o pereche din fiecare. Abia astept sa le port cu ghetute din piele :X

Fustita aceasta este facuta de mine si sunt incantata de ea: mie imi plac culorile vesele si nu voi renunta la ele nici in aceasa toamna. Cred ca se va potrivi de minune cu un cardigan ivoire crosetat si cu un top nude...iar sosetelele crosetate se vor potrivi de minune cu danteluta de pe fusta.


Saptamana trecuta am facut o bratara cu pisicute, pe care am vandut-o, dar de care m-am indragostit iremediabil. Asa ca mi-am facut si eu una asemanatoare, intr-o nuanta pe care s-o pot asorta hainelor mele.


Am descoperit in colectia mea de gentute una mica-mica pe care nu am purtat-o niciodata. Este din piele si cred ca am ocolit-o din cauza ca nu prea am ce sa bag in ea: intra maxim portofelul si 2-3 luciuri de buze. Am sa incerc sa o port in aceast sezon si sper sa gasesc 2-3 ocazii potrivite!



Am gasit doua centuri foarte simpatice: una cu doi pauni si una cu floricica. Eu nu prea port centuri sau curele in general, dar aceastea mi-au atras atentia si chiar am inceput sa le port.


Nu mai am foarte multe elemente de punctat din wish-list pe luna septembrie, sper sa gasesc si acel cardigan mult cautat :( Ne auzim curand!

Comentarii

Alina a spus…
Imi plac centurile! Si restul lucrusoarelor sunt f dragutze, dar eu nu imi pot inchipui cum mi-ar sta mie cu un look atat de diafan.
Toma Aurora a spus…
Multumesc, Alina!
Fiecare om are stilul lui si fiecare trebuie sa se imbrace in functie de personalitate. De exemplu si mie imi plac platformele cu imprimeu leopard, dar nu cred ca mi s-ar potrivi in veci...sau colantii din piele sau camasile!
Te pup!
Alina a spus…
Da, ai dreptate, dar eu inca imi caut stilul si ma limitez la jeansi non-stop.
A Blog With Us a spus…
Ce frumoase sunt sosetelele, detin si eu 2 perechi asemanatoare pe alb si rosu :D iar fustita e superba, asa colorata si lovely :D
Toma Aurora a spus…
It's friday, merci!


Alina, jeansii sunt o super-inventie! Eu cred ca sunt singura piesa vestimentara care nu lipsesc din garderoba niciunei femei.
Toma Aurora a spus…
A blog with us, multumeeeescccc!
Sunt asa magulita :)
Liliana a spus…
Sa le porti sanatoasa! Imi place tare mult fustita.
Andreea♥ a spus…
Sa le porti cu placere! Fustita e foarte frumoasa! :*
Miu Miu a spus…
Cea mai buna parte atunci cand schimbam anotimpul e ca luam si hainute noi :)) mie imi place la nebunie toamna ...abia astept sa imi port cizmulitele noi.

Ai facut ceva shopping si sunt super sosetutele...In ceea ce priveste fustita parca nici nu imi vine sa cred ca ai facut-o tu. e beatiala!

Pup
Maya a spus…
Sosetutele sunt superbeee, vreau si eu :( Din pacate nu avem Reserved. De fapt noi nu avem multe magazine. Fustita este si ea adorabila, iar pentru faptul ca este unicat si pe deasupra facuta de tine- nu am decat cuvinte de lauda. :*

www.mayasecret.com

Am sa te rog daca vrei sa adaugi la comentarii si opriunea in care ne putem trece numele si linkul blogului. Imi este foarte greu sa comentez pt trebuie tot sa ma loghez pe blogger care nu prea il folosesc. :*
Toma Aurora a spus…
Liliana, Andreea, Miu Miu, Maya, va multumesc tuturor!


Maya sper sa reusesc sa setez acea optiune :))
Toma Aurora a spus…
Maya, am setat optiunea pentru comentarii permise tuturor vizitatorilor si am debifat casuta dedicata in exclusivitate membrilor Blogger. :)
Maya a spus…
Ce bine. :* Voi comenta mai des de acum. :D