Tag: This or that de la Ancutza ;)

MAKE-UP

Blush or bronzer - nu sunt fana a niciuneia dintre ele, dar prefer mai degraba bronzerul decat blush-ul.

Lipgloss or Lipstick – lipstick.

Eyeliner or mascara – depinde de zi, uneori folosesc doar eyeliner, alteori doar mascara.

Foundation or concealer – nelipsitul fond de ten : )

Neutral or color eyeshadow – nu folosesc fard de pleoape decat o data -de doua ori pe an, deci nu ma pot pronunta.

Pressed or loose eyeshadow –pudra pulbere.

Brushes or spongses - pensule.


NAILS

OPI or China Glaze – niciuna. Nu imi plac ojele si nu mi-as cumpara niciodata una asa de scumpa.

Long or short – nu le-am avut niciodata lungi, asa ca le prefer scurte-scurte

Acrylic or natural – naturale.

Brights or darks – culori deschise, pastelate, luminoase.

Flower or no flower – fara floricele.


BODY

Perfume or body splash – parfum.

Lotion or body butter – lotiune, cat mai usoara.

Body wash or soap – ambele, dar gelul de dus este mai practic.

Lush or other bath company – am incercat atat de multe incat nu am preferinte, totusi cred ca Yves Rocher si Sabon sunt preferatele mele, dar si Avon.

FASHION

Jeans or sweat pants – blugi

Long sleeve or short – ambele.
Dresses or skirts – ambele, desi rochia e mai usor de purtat, nu trebuie sa stai sa o combini cu o bluza potrivita.

Stripes or plaid -  niciunele.

Flip flops or sandals – tenesi, tenesi, tenesi.

Scarves or hats – caciulite.

Studs or dangly earrings –  cat mai mici cu putinta.

Necklaces or bracelets – coliere.

Heels or flats – talpa joasa.

Cowboy boots or riding boots - Cowboy-girl
Jacket or hoodie – Jacheta intotdeauna.






HAIR

Curly or staight – ondulat

Bun or ponytail – bun

Bobby pins or butterfly clips – am o agrafa cu fluturas pe care o port non-stop.

Hair spray or gel – fixativ

Long or short – long, dar as vrea sa fie extra-long ;((

Light or dark – intre
Side sweep bangs or full bangs – niciuna.

Up or down – down.



OTHERS

Rain or shine – soare puternic

Summer or winter – vara
Fall or spring – primavara
Chocolate or vanilla – ambele


Dau mai departe tag-ul celor care nu l-au completat.

Comentarii