Shopping Week!

Saptamana aceasta am fost la shopping si mi-am cumparat niste lucrusoare tare frumoase!
Am cutreierat prin mall Baneasa cateva ore bune si as mai fi colindat inca pe atata prin magazine, deoarece aveam o pofta nebuna de cumparaturi.
Din pacate nu am cum sa fac poze la hainute, pentru ca nu am gasit pe cineva care sa ma pozeze, dar am fotografiat lucrurile mai mici, iar pe celellate le-am gasit pe site-urile oficiale ale magazinelor.
Unul din cele mai dragi lucrusoare pe care mi le-am luat este pulovarul de mai sus, imi place ca este foarte delicat si ca se inchide cu perlute in spate (Zara):
Mi-am cumparat niste cizmulite tare dragute, din piele, foarte moi si comode (Pull&Bear):
 Nu m-am putut abtine sa nu imi cumpar o rochita alba cu broderie (Zara):
Tot la capitolul rochite, mi-a atras atentia un articol in nuante dragute, calde, perfecte pentru aceasta vara dar si pentru inceputul de toamna (Pull&Bear):
De multa vreme imi doream o vestuta de dantela, de culoare ivoire. Am reusit sa imi indeplinesc visul (Koton):
Si pentru ca imi doream un sacou, dar nu am gasit nimic care sa mi se potriveasca (masura S/36 din magazinele noastre este foarte mare in realitate si sacourile atarna pe mine) mi-am luat un cardigan moale si roz (Pull&Bear):
Momentan mi-am satisfacut pofta de cumparaturi si nu cred ca voi mai ajunge prin mall foarte curand. Inca mai sper sa gasesc un sacou foarte chic pe undeva si cred ca tot prin eco-store-uri se va produce minunea ;)) Ah! Si imi mai doream niste cizme din piele intoarsa, dar nu am vazut decat modele stramte, care erau de regula si foarte inalte!

Comentarii

LazyCat a spus…
sa le porti cu placere!fiecare lucru in parte imi place,dar nu ca vestuta,it's soooooooooo pretty!:*
Toma Aurora a spus…
Multumesc,Lazycat! Si mie imi place tare mult vestuta! Deja ma gandesc in cate feluri sa o combin :))
Andreea♥ a spus…
Sa le porti cu placere! Sunt foarte dragute! :*
Toma Aurora a spus…
Multumesc, Andreea! :)
alexandru a spus…
ce de lucruri frumoase, aurora! toate imi sunt pe plac insa am o slabiciune pentru: cardiganul roz, rochita caramizie si acel pulover Zara!
sa le porti sanatoasa si sa te bucuri de complimente!
mi-ai facut o mare pofta de shoppinguiala!:))
kisses! (ilda76)
Toma Aurora a spus…
Buna, Ilda!
Am observat eu ca ai pofta de cumparaturi, din momentul in care ne-ai povestit pe forum ca vei merge in DM. Gandindu-ma la cate ti-ai luat ultima data, cred ca vei avea multe lucruri de pozat si povestit :))
Iti multumesc pentru urari!


Te pup:*
A.M. a spus…
ai un tag la mine :) http://anncutzasworld.blogspot.com/2011/07/tag-this-or-that.html
Toma Aurora a spus…
Multumesc, Acum il fac repede-repede! :*