Sapunurile din viata mea :)


Nu am decat doua sapunuri solide, dar sunt multumita de ele!
Cand eram mai mica iubeam sa imi cumpar sapun din supermarket...in toate variantele de arome si culori, in forme cat mai diferite. In ultimul timp, le-am evitat si le-am inlocuit total cu sapunul lichid.
Produsele pe care le am, din aceasta categorie, sunt:

-Botanicus Soap on a Rope- este un sapunel tare interesant! Are o funie mica trecute prin el, care ma ajuta sa il masez pe piele. Aroma este una deosebita: de marmelada de piersici! Prin el se vad niste samburei mici, care au rol exfoliant. Inca nu m-am dumirit ce or fi acele firimituri, dar arata grozav in compozitia sapunului. Acest produs este longeviv, se consuma extrem de greu (mai sus aveti imaginea cu el, dupa ce m-am spalat de aprox. 10 ori cu el). Nu i-am gasit niciun defect pana acum,ador tot la el: de la parfum pana la faptul ca dupa ce il folosesc il agat pe perete si scap de o grija.

-Sapun exfoliant cu burete vegetal Sabon- este cel mai bun exfoliant ever! Nu il recomand persoanelor cu piele sensibila, pentru ca este foarte dur. Pielea se inroseste foarte tare atunci cand il folosesc, dar ramane atat de fina si luminoasa! Marele minus: se consuma mult prea repede. Cat de repede? Pai de exemplu, pana acum l-am folosit o sigura data si am consumat o treime din el :) Mirosul sau, de lychee, nu e tocmai placut, dar nici insuportabil. Ceve gen : Axion cu aroma de rodie!


Acestea sunt sapunelele mele dragi, de care sunt foarte incantata!
Pe viitor, voi mai incerca si alte tipuri si nu voi mai fugi de acest gen de produse!

Comentarii