Review Spray pentru accelerarea bronzului Avon


In aceasta postare va voi vorbi despre un produs de care eu sunt foarte multumita.
Incepand cu ambalajul, forma de aplicare, mirosul si rezultatele sale, Spray-ul de corp pentru accelerarea bronzului de la Avon, m-a cucerit in acest sezon.
In ultima vreme nu am mai stat la soare, pentru ca am racit destul de rau (am facut plaja mai mult de o ora, am transpirat, am intrat in casa unde era racoare si in 2 ore eram lata!) asa ca nu am putut sa ma bucur din plin de calitatile de accelerator al bronzului ale produsului.
Dar acest lucru nu ma va face sa renunt la spray, il voi folosi seara, pe post de lotiune de corp, pentru ca este foarte hidratant si face pielea foarte moale.


Ca si consistenta, este lichid: sub forma unui ulei diluat, deloc vascos. Se intinde foarte usor si nu ramane la suprafata pielii. In mod normal, peste ulei trebuie sa aplicati crema de protectie solara, in cazul in care doriti sa va bronzati mai rapid. Cat timp faceam plaja, l-am folosit de 3 ori si am observat ca nu m-am inrosit absolut deloc (eu ma mai inroseam putin in partea de sus a picioarelor si pe brate) si ca bronzul obtinut era uniform si auriu. De ce spun ca era auriu? Pentru ca de regula, pielea mea devenea maronie dupa bronzat. Nuanta naturala a pielii mele este mai inchisa si de aceea vara devine ciocolatie si nu aurie.
Mirosul acestui ulei va incanta simtiurile oricarui ciocolatos, pentru ca miroase a cacao, cocos, migdale....ce mai, a vacanta!  Aroma este persistenta, dureaza ore bune.

Puteti folosi acest ulei pe post de produs pentru masaj. Face pielea foooarte moale, catifelata si astfel va puteti masa linistite. Este perfecta mai ales pentru masajul anticelulitic, pentru ca pielea de pe coapse, solduri, abdomen nu este la fel de ferma ca restul pielii corpului si necesita o hidratare produnda pentru a fi masata in voie.

Spre surprinderea mea, am gasit pe lista de ingrediente o sumedenie de compnente hidratante:
-ulei de floarea soarelui;
-extract de aloe;
-unt de shea;
-ulei de cocos;
-ulei de palmier;
-unt de cacao.

Acum inteleg de unde vine hidratarea profunda! Concluzia la care ma ajuns a fost aceea ca Avon a facut o treaba minunata lansand acest produs pe piata, la un pret foarte mic (eu l-am luat cu 10 ron din campania 9). Ma bucur ca am gasit inca o "cosmeticala" din gama Sun de care sunt multumita!

Comentarii

LazyCat a spus…
cred ca miroase tare bine :D.Nici nu vrei sa stii de cand nu am mai cumparat ceva de la Avon:) Spray'ul suna foarte tempting.
:*
Toma Aurora a spus…
Lazy Cat, nici eu nu mai cumparasem nimic (o pauza de 2-3 ani) pana acum aproximativ un an cand m-am reinscris ca reprezentant. De atunci imi cumpar mereu cate ceva si produsele mi se par chiar bune. Cred ca aproape orice firma de cosmetice are cate ceva bun de oferit!
Te pup!
Anda Zelenca a spus…
Si mie chiar mi-l place!:X
Toma Aurora a spus…
Ma bucur, Anda! :X