Review Masca de fata Matite Vegetale Yves Rocher


Mereu mi-au placut mastile de fata cu timp de actiune redus si am fost incantata de fiecare data cand am auzit: masca-3 minute, masca-5 minute, ser-1 minut.
Masca de fata pe care o prezint astazi are timp de actiune 5 minute, timp in care se intaraste suficient si curata foarte bine pielea. Daca nu v-ati dat seama din poza, va spun ca este vorba de masca Matite Vegetal Yves Rocher, conceputa special pentru tenul mixt/gras, cu exces de sebum.
Tubuletul produsului are 75 de ml de continut si costa 47 de lei la pret standard.


Masca are consistenta unei argile dense, amestecate cu apa, de culoare verde-menta.
Produsul se intinde uniform pe piele, in strat gros si se lasa sa actioneze cel putin 5 minute. Eu uneori uit de ea si o las pana la 20-25 min. Dupa o vreme, amestecul incepe sa se ususce si devine verde pal. Uscat, seamana cu o argila uscata,  dar nu devine prafos.


Dupa ce o las sa actioneze, indepartez masca cu buretel de fata de la Ebelin, care se gaseste in DM la pretul de 4 ron/2 bucati. Sunt foarte practici acesti buretei si foarte rezistenti. Uneori ii folosesc impreuna cu gelul de curatare si obtin un ten mult  mai bine curatat.
Dupa spalarea fetei, tenul ramane revigorat si foarte mat.
Este, dupa parerea mea, un produs care curata foarte bine tenul gras.
Sora mea a incercat-o si ea si a fost incantata de rezultate. Cu toate acestea, nu as recomanda produsul persoanelor cu ten mai uscat sau sensibil, pentru ca mastile de curatare sunt, in general, astringente si puternice.

Produsul contine acid salicilic BHA, ceea ce inseamna ca are si actiuni benefice impotriva cosurilor si a punctelor negre.

Comentarii