Oje noi :)

Ce se intampla atunci cand fetele pleaca la cumparaturi de un demachiant? Mai aleg cateva chestioare ca sa nu plece doar asa, cu un amarat de flacon din ditamai DM-ul. Mai ales cand ojele sunt la promotie, iar culorile sunt fresh, vibrante, perfecte pentru vara.

Am vrut initial sa imi cumpar demachiantul Bioten verde, dar nu era de gasit! Am cautat in 3 DM-uri, in doua zile diferite si in dreptul etichetei rafturile erau pustiite. Nu am gasit nici macar varianta galbena, cea pentru ten uscat sau sensibil. Doar o lotiune tonica statea timida intr-un colt, asteptand bineinteles sa dispara si ea de pe raft in urmatoarele 15 secunde.

Asa ca am ales demachiantul cu trandafir Alverde, pentru ca am mai testat doua produse din aceasta gama: servetele demachiante si apa de fata cu trandafiri si m-am impacat bine cu ele. La prima utilizare totul a mers foarte bine: rimelul s-a sters imadiat, nu m-au usturat deloc ochii si fata a ramas frumos parfumata. Demachiantul este foarte cremos si consistent, dar nu lasa o pelicula grasa pe fata. Pretul sau a fost de 10 ron, exact cat costa si Biotenul.

La capitolul lacuri de unghii v-am spus ca stau foarte prost. De cand ma stiu am unghiile minuscute, scurte. Dar de azi ianinte le voi lasa sa imi creasca, pentru ca sora mea m-a tentat cu unghiile sale lungute (si ea a avut in trecut unghiile foarte scurte, este pentru prima data cand le-a lasat sa creasca). In DM erau doua oferte la ojele Rimmel: 2 la 6,5 lei si doua la 10 lei, in functie de gama de oje aleasa. Ojele erau grupate doua cate doua, infasurate cu o banda adeziva transparenta si nu le puteai combina dupa bunul plac. Oricum, din cate am observat, combinatiile erau placute.

Noi am ales:
-verde-menta (care a fost aleasa de Dana);
-lemon drop;
-purple pulse;
-sunshine;
-azure;
-cranberry zest.



 Ojele Rimmel trebuie aplicate in 2-3 starturi, altfel nu acopera perfect unghia. Au avantajul de a se usca imediat, chiar daca oja e reaplicata. Eu nu am mare experienta cu ojele, asa ca nu ma pot lega decat de culori: aceastea sunt foarte frumoase, vii si luminoase.

Apoi am trecut pe la Farduri.ro unde am vazut o multime de lucruri tentante la preturi foarte convenabile. De acolo am luat doua lacuri de unghii : Silver de la Revlon si Strawberry Icing de la Sally Hansen. Fiecare a costat 10 lei si gama de culori era diversa.Tot la Farduri.ro am testat fondul de ten Infinitte Hydration care mi-a lasat o impresie tare buna si pe care intentionez sa il comand de pe Produsecosmetice.ro, in varianta pentru ten mixt.

Comentarii

Ionny a spus…
Inca nu ai dat faliment cu atatea cumparaturi?:))) Sa le folosesti pe toate cu mult drag!Pupici:*
Toma Aurora a spus…
Ionny, sunt pe calea sigura catre faliment ;)Dar cred ca multe fete de prin blogosfera se afla in aceasta situatie...mereu vad noi cumparaturi pe paginile fetelor:))pup:*
alexandru a spus…
hihi, fetele si shoppingul!:))
si eu m-am tot uitat la ojele rimmel (mai ales la cea violet) insa in dm-ul "meu" nu erau la oferta (cred!:))) si am reusit sa ma dezlipesc de langa raft! nu acelasi lucru s-a intamplat la alte rafturi ceea ce reprezinta - cum spuneati tu si ionny mai sus - calea sigura si eficienta catre faliment!
lasand gluma deoparte, iti doresc sa le folosesti cu drag, aurora!
kisses!
(ilda76)
Toma Aurora a spus…
Ilduta, multumesc!
Am vazut pe forum cate bunatati ti-ai luat....de fapt, deja m-am obisnuit, avand in vedere cate ti-ai luat cu cateva luni in urma ;)
ViataAreGust a spus…
Pe cea purple o am si eu in mom asta la unghiile de la picioare..o ador:X:X
Toma Aurora a spus…
Eyya si mie imi place cea mov...de fapt toate imi plac pentru ca sunt lucioase si destul de rezistente (au rezistat 1 zi, deci pentru mine e suficient- multe oje imi sar de pe unghii in 2-3 ore...ah, si in acest interval am spalat si doua rochii de mana si tot nu s-a intamplat nimic cu oja.
Pup:*