Comanda Avon


Ta-daaaa! Astazi a venit comanda de la Avon, pe care am asteptat-o cu mare nerabdare, mai ales datorita vopselei de par. Am si folosit vopseaua si urmatoarea postare va fi despre rezultatele sale si putin despre primele impresii ale spalarii parului cu balsam.

In aceasta campanie, mi-am comnadat urmatoarele produse (de la stanga la dreapta):

-Roll-on Ethernal Magic: l-am luat pentru ca deodorantul meu este pe finish. L-am mai avut si este ok, mai ales pentru pretul sau!

-Oja in nuanta Pepermint Leaf- este o oja foarte ok, mata, care nu necesita decat un singur strat. Nunta este foarte frumoasa!




-creion de ochi sub forma de gel Supershok- toata lumea il lauda si pe buna dreptate! este foarte moale si intens...si mai ales foarte rezistent;



 -vopsea de par Advance Techniques in nuanta 7.4 Light Cooper (Aramiu deschis);
-burete de baie- l-am folosit, e foarte moale si delicat;
-balsam de par Long&Beautiful- abia astept sa il folosesc;
-crema depilatoare delicata- am avut-o de foarte multe ori pana acum, asadar imi place;
-lotiune Today- parfumata superb: una din cele mai frumoase arome intalnite pana acum. Ma bucur ca am prins si eu o lotiune in stoc, a fost o adevarata bataie pe ea si multe fete au fost nemultumite ca stocul s-a epuizat in cateva minute.

Comentarii