Sabon Happy Day

Astazi a venit curierul de la Sabon, dupa ce ieri s-a plimbat prin alt judet, cautandu-mi strada ;). Azi m-am sculat dis de dimineata, cred ca din cauza nerabdarii! Abia asteptam sa primesc coletul, sa il desfac, sa miros si sa testez produsele.



Visul meu s-a implinit in jurul orei 12.00, cand masina curieratului a ajuns si eu am semnat pentru primire!

Produsele au ajuns in stare perefcta, fiind foarte bine protejate in hartie.



Am folosit primul cupon de reducere din cele achizitionate saptamana trecuta si am beneficiat de 50% reducere din costul final al produselor. 

Comanda mea de produse a fost urmatoarea:



-Crema de corp cu trandafiri: are o aroma spectaculoasa...este cea mai bine mirositoare lotiune de corp pe care am avut-o pana acum (si am avut cateva zeci). Este cremoasa si usoara si o aseman cu Nina de la Nina Ricci ca si consitenta. Cu siguranta, in comanda viitoare, imi voi cumpara mai multe produse cu aroma de trandafiri :X. Pret standard: 62 lei



-Gel de dus cu paciuli, lavanda si trandafiri: are un miros fresh, usor alcoolizat (de bere foarte fina). Am primit cadou de la cei de la Sabon o pompita pe care i-am atasat-o. Parfumul sau este foooooarte intens, ca in cazul tuturor produselor Sabon. Pret: 45 lei.



-Scrub de corp Tropic: miroase senzational a  banane, ananas, mango- foarte exotic! Este o adevarata incantare! Il voi folosi in aceasta seara, momentan nu l-am incercat decat pe mana si imi place la nebunie aroma! Pret: 41 lei



-Serbet de corp Tropic: este un gel de corp extrem de lejer, revigorant cu o aroma la fel de placuta ca cea a exfoliantului. Cu siguranta nu va fi ultimul serbet de corp pe care il voi lua de la Sabon. Mirosul sau este de asemenea foarte persistent....Deja ma gandesc ca nu mai are rost sa ma parfumez, avand in vedere mirosurile foarte rezistente ale cremelor de corp! Pret: 69 lei



-Masca cu namol: nu am putut rezista si deja mi-am facut o aplicare. Este o masca purificatoare, este usor astringenta (atentie celor cu pielea foarte sensibila). Imi place ca trebuie sa stau cu ea pe fata doar 5 minute! Dupa ce am inlaturat-o mi-am simtit tenul foarte curat si parfumat. Nu m-am inrosit, nu mi-au aparut iritatii pana acum! M-am uitat pe site si nu am mai gasit valabila decat varianta la 50 de ml. A mea are 200 de grame. Probabil o voi cumpara pe cea mica, daca nu va fi reintrodusa in stoc. Pret: 76 lei



-Servetele pentru improspatare: au un miros vanilat si sunt foarte rezistente. Ambalajul e foarte "shabby" si apreciez ca solutia cu care sunt imbibate este revigoranta si deloc lipicioasa! Pret: 12 lei



-Crema pentru picioare cu menta: mirifica!!! Un produs racoritor si foarte mentolat. Sa nu mai pomenesc de ambalajul extrem de cochet! Pret: 45 lei



-Gel antibacterian mic cu verbana: miroase a lamaita, e fresh, revigorant, un must al acestui sezon. Pret: 22 lei/80 ml.





Acestea sunt produsele comandate de sora mea:



-Scrub de corp cu lavanda si mere- are o aroma suculenta, delicioasa, irezistibila! Pret: 88 lei

-Serbet de corp cu lavanda si mere- pret: 69 lei

-Crema de fata pentru noapte cu ceai alb- pret: 75 lei

-Crema pentru picioare cu menta;

-Servetele pentru improspatare;

-Ulei pentru baie pentru barbati- cu o aroma splendida!!!





Acestea sunt produsele comandate de prietena mea, Dana:



-Gel de dus cu lavanda- o aroma foarte fresh, extrem de naturala. In plus sticlele acestor geluri de dus sunt exceptionale. Cred ca dupa ce voi folosi continutul, voi steriliza borcanelele si le voi umple cu dulceata si siropuri :)). Pret: 45 lei



-Burete de baie: este foooarte maaaare si puffffossss! In plus, am observat prin ambalaj, ca are si o parte exfolianta, mai rigida. Ma va lamuri Dana dupa ce il va incerca! Pret: 10 lei





Tragand o prima concluzie: sunt foarte incantata de porduse! Intradevar, preturile lor standard sunt destul de ridicate, insa voucherul m-a ajutat sa reduc din cheltuieli si sa testez mai multe produse!

Saptamana viitoare ma voi duce la Manufaktura, asadar nu voi mai avea bani pentru o alta comanda de la Sabon! Dar peste 2 saptamani cu siguranta imi voi mai lua ceva....deja am un wishlist nesfasit....



Recent am aflat ca se va lansa o gama de ingrijire a parului....imposibil sa ii rezist!

Comentarii

Unknown a spus…
Oh, ce drăguțe sunt !