Primavara se poarta....fustele tutu

Cunoastem fustele tutu de la simpaticele japoneze cu tinute frapante, stridente!
Le-am vazut purtate cu tricouri cu iepurasi si ghiozdane cu ursuleti si agrafe cu acadele!

Cunostem fustele tutu din cluburile din Romania, unde dansatoarele le poarta in variante de 10-15 cm.
Ele le combina cu tocuri inalte si cu diverse tipuri de corsete.

Cunoastem fustele tutu din pozele cu emo-kids, care au umplut paginile web in 2009-2010.
Se purtau cu Conversi si tricouri cu mesaje sadice, de genul "Kill Bunny!". Coafura tapata si colorata, in stilul "lion hair" era de asemenea obligatorie!

Adevarul despre fustele tutu este ca e aproape imposibil sa nu pari vulgara purtandu-le. Singura cale de mijloc este sa mizezi pe o tinuta foarte copilaroasa si sa eviti combinatia tutu+ sacou/vesta office/camasa clasica!

In 2010 Dolce&Gabbana a reinventat tutu-urile : le-a transformat in fuste de dantela, numai bune pentru o tinuta "cowgirl". Astazi gasim copii si reproduceri ale acestei fascinante colectii peste tot si le putem construi fiecare dintre noi, chiar si cu un buget redus.

Astazi va voi propune doua tinute, pe care am decis sa le numesc cash/credit, deoarece una se adreseaza celor cu un buget mai redus, iar cealalta celor cu un venit mai mare.

Prima tinuta este cea "low cost":
Este compusa din :
-tutu Glow- 69 lei;
-top cu broderie- 26 lei;
-bolero tricotat Noa-Noa- 40 lei (luat din Miniprix).

Cost final :135 lei

Aveti grija daca optati pentru obiecte vestimentare mai ieftine, sa alegeti intodeauna culori foarte blande si pretioase: ivoire, crem, somon stins, roz pal, lila prafuit.



Cea de-a doua tinuta este formata din :
-tutu dantelat- nu stiu pretul sau, este al surorii mele, este neinchipuit de frumos si calitatea este de nedescris. Il are de cativa ani si a fost spalat de nenumarate ori. Nici in ziua de azi nu si-a pierdut forma, culoarea si nici nu s-a desirat, agatat, rupt, etc.
-tricou EbonyVintage cu briosa- 150 lei.

In cazul acestei tinute nu pot estima pretul. Ideea este ca daca sunteti dispusa sa purtati macar o data pe saptamana genul acesta de fusta se merita sa investesti cateva sute de lei intr-un tutu pretios, dintr-o dantela de calitate.
Il poti purta fara grija si toamna, cu un pulovar de lana moale pe deasupra:

Pentru cele mai comode, care prefera rochiile si care suspina dupa aceste volanase vesele, va propun o rochie alba din dantela si chiffon, pe care sora mea mi-a facut-o la comanda, dupa ce i-am aratat o schita de la D&G cu ceva asemanator.
Pret aproximativ: 400 lei
Curea din piele intoarsa: 3 lei (cumparata de sora mea dintr-un sh- nu exagerez cand spun ca ea gaseste/face cele mai minunate lucruri de pe pamant!)

Comentarii

Anonim a spus…
toate tinutele arata superb!
iar sora ta...o bijuterie talentata!
felicitarile mele, ma inclin.
mi-ar fi placut sa am si eu pricepere sa mesteresc hainute..
fashion doctor a spus…
toate sunt superbe!ador stilul asta,am si eu fuste de astea.pup
Toma Aurora a spus…
@questioare iti multumesc! Si eu o admir pentru ca este foarte talentata si priceputa!


@Modniza- multumesc. Am admirat de asemenea tinutele tale purtate in Chisinau!
Ionny a spus…
Superbe.. ma omori cu tinutele astea. Atat de bine le potrivesti... :*
Toma Aurora a spus…
;) Multumesc, Ionny!
Anda Zelenca a spus…
Imi place mult stilul tau, iar fustele tutu iti vin minunat!:X
Toma Aurora a spus…
Multumesc Anda!
Te pup!
Admina a spus…
Intr-adevar sunt dragute tinutele, prima imi place cel mai mult, mi se pare mai scumpa decat celelalte. Cat despre fusta "tutu" din dantela nu este deloc Tutu. Fustele de acest gen sunt facute din multe straturi de material, in special din voal sau tull. Eu cred ca este o fustita simpatica cu volanase din dantela. Acum sper sa nu te superi insa aceasta este parerea mea.