Primavara de zahar

De mult timp am o pasiune pentru produsele cu sclipici fin, marunt si mult...care sa fie asemanatoare glazurii de zahar puse peste niste bomboane delicioase sau peste niste fursecuri deosebite!

De curand am descoperit un lac de ungii, cu o nuanta de poveste : Sugar Glaze de la Maybelline! M-am indragostit de el la prima vedere si am consumat aproape jumatate din sticluta. Aproape in fiecare zi imi refac unghiile, sau mai aplic inca un strat de oja.

Pana acum nu am folosit foarte des lac de unghii, pentru ca intotdeauna le port scurte. In toata viata mea nu cred ca am avut mai mult de 10 oje, si pe majoritatea le foloseam o singura data : atunci cand le cumparam! Apoi uitam de ele si se intareau!

Acum cateva saptamani mi-am cumparat si lacul de unghii Pailletes Disco de la Bourjois, sperand sa obtin aceeasi "dependenta" de a aplica/reaplica oja tot timpul. Din pacate nu m-am inteles foarte bine cu el, este destul de gros, se aplica greoi, sare imediat de pe unghii....este mult sub cel de la Maybelline, iar diferenta de pret dintre cele doua produse este mare:

                           5-6 lei-Colorama de la Maybelline
                           25-30 lei - Bourjois

Cu siguranta voi cumpara din nou oja zaharata si voi incerca mai multe nuante ale gamei. Pe internet le-am gasit la 9-10 lei. Eu am cumparat-o pe a mea din pasajul Unirii, cel dinspre magazinul Glow, iar pretul era de 5-6 lei/sticluta.


In ceea ce priveste fardul de pleoape, am tot cautat un produs care sa completeze acest lac de unghii diafan. Cel mai mult mi-a placut creionul duo de la Yves Rocher, din editia de vara, nuanta corail. Culoarea este superba, nu este metalizata, are doar un sclipici foarte fin:
Din pacate nu rezista foarte bine pe pleoapa, chiar daca aplic pudra matifianta inainte, iar dupa cateva ore machiajul arata cam asa:

Se observa asadar ca se strange pe pleoapa superioara. Pe cea inferioara s-a pastrat destul de bine. Imi place ca se imbina cu creionul de ochi si astfel creez un machiaj al ochilor suficient, fara sa mai fie nevoie sa aplic si mascara (imi simt ochii obositi din cauza rimelului).

Mai gasisem ceva asemanator la Sephora, dar, desi in cutiuta fardul arata exact pe gustul meu, pe pleoapa arata metalizat. Voi cauta in continuare si sper sa gasesc ceva asemanator nuantei de mai jos, pentru ca acesta este fardul de pleoape pe care as dori sa il folosesc intreaga primavara !




Voi ce nuante veti folosi in acesta vara? Veti opta pentru un machiaj in tonuri neutre sau va veti avanta in "combinatii" tropicale si cocktailuri de culori?

Comentarii

Diana (boonDY) a spus…
Foarte frumos si util blogul tau. M-am delectat cu mai multe postari! Felicitari!