Gerovital Plant: Crema de fata hidratanta


De mai bine de o saptamana am inceput sa folosesc produsele Gerovital Plant zilnic, in cadrul campaniei "Testeaza Gerovital". Astazi va voi vorbi despre crema de fata hidratanta de zi, cu extract de floare de colt.

Mi-a placut pentru ca nu mi-a provocat niciun fel de iritatie, nu mi-au aparut cosuri, nu mi-a produs exfolieri ale tenului. Este o crema aerata, usoara, proaspata, perfecta pentru sezonul cald.

Nu am gasit-o foarte hidratanta si din cand in cand simteam nevoia sa reaplic crema pe fata.Am comparat-o din acest punct de veder cu cremele de la Balea-DM. Intra repede in piele si nu lasa nicio pelicula grasa pe fata. Am aplicat-o si sub fondul de ten si nu am avut probleme pe parcursul zilei: aspectul s-a pastrat ca de obicei.

Nu ma impac foarte bine cu mirosul sau, desi este foarte light- imi aminteste de Albaten, o crema pe care am urat-o in timpul adolescentei.

Dintre toate produsele Gerovital Plant testate in cadrul acestei campanii cel mai bine m-am impacat cu aceasta crema, dar nu cred ca as mai cumpara-o. O recomand persoanelor care doresc o hidratare moderata si o senzatie de prospetime instantanee.

Pretul sau este de 22 lei, conform site-ului Shopmania, iar gramajul unei cutiute de crema este de 50 ml.
Ambalajul este simplu, usor, din plastic, nu ma atrage in mod deosebit, dar nici nu imi displace.

Comentarii

Juliet a spus…
Intr-adevar aceasta crema da o senzatie de prospetime, revigorare instantaneu.
Toma Aurora a spus…
Sunt de acord cu tine, Oana! ;)