Fashion Trend: pantalonii scurti

Despre pantalonii scurti se pot scrie volume intregi...Purtati initial de barbati si copii au fost adaptati treptat cerintelor femeilor din toate sferele sociale. Astazi intalnim pantalonii scuri la birouri, pe plantatiile de orez, in savana, pe crestele muntilor, pe plaje si in toate locurile in care reprezentantele sexului feminin vor sa se simta comod, purtand totusi ceva sumar, recoros, potrivit sezonului cald.

Acest articol vestimentar a constituit o importanta sursa de inspiratie pentru marii designeri internationali, care s-au intrecut in maiestria crearii unor modele cat mai sofisticate, chic.

Personal, nu port decat pantaloni scurti din denim, nu ma impac cu cei din alte materiale. Ii imbrac peste tot: scoala, cumparaturi, plimbari. Mi se par practici si foarte usor de combinat.

Pentru astazi va propun doua exemple de tinute pe care le-as purta in orice zi calduta, de primavara:



Prima tinuta o vad perfecta pentru o zi de shopping, o zi lunga in care soarele si mersul pe jos iti pot da mari batai de cap. Pantalonii scurti sunt facuti de mine, dintr-o pereche de jeansi lungi si largi. Sunt de la firma Only si imi plac ca sunt usor  rigizi, au o culoare frumoasa, sunt foarte lejeri si franjurile s-au creat in mod natural, fara a fi "smotocioase".

Cureaua este din piele impletita, este moale, nu o simt atunci cand o port. Este foarte "inteligenta" pentru ca nu are gaici-gaurele, ci poti infige acul cataramei oriunde doresti, printre impletituri. Este una din cele mai frumoase curele pe care le-am vazut in viata mea, iar calitatea sa este ireprosabila.

In partea de sus, am construit tinute, avand drept baza un maieu de dantela, cumparat dintr-un outlet store. A costat doar 25 de lei si este de la Pull&Bear.

Peste el am pus un corset crosetat, realizat manual de fetele de la Ribbonline, pe care am dat 70 de lei. Este foarte frumos, bine realizat, comod si usor de combinat. Am incheiat tinuta cu ajutorul unui pulovaras de la H&M si am ales drept accesoriu colierul libelula.

Si daca tot am plecat la cumparaturi, nu poate lipsi sacosica mea preferata, realizata de sora mea EbonyVintage, decorata cu inimioara dantelata si fundita. Are niste manere din lemn foarte dragalase si este foarte incapatoare.

A doua tinuta propusa este mai chic si o consider potrivita unei plimbari, sau unei zi de scoala care incepe dimineata:



In primul rand voi prezenta istoria pantalonilor scurti. Initial au fost lungi si i-am cumparat de la Mango. Am dat pe ei 230 de lei. Mi-am luat atunci mai multe perechi de blugi de la Mango, iar pe aceasta am purtat-o o singura data in varianta lunga. Blugii erau drepti si ma enervau ca se murdareau foarte repede de la genunchi in jos, pentru ca ma mai atingeam de bara de la scarile rulante, scarile de la autobuz, etc. I-am taiat, le-am facut un tiv si am imbracat tivul in dantela de la mercerie.

Tricoul este cumparat dintr-un SH, era nou,  a costat in jur de 10 lei si initial era simplu, fara niciun imprimeu. L-am pictat cu acrilice, i-am cusut dantela pisicutei pictate, i-am tras o fundita in urechea stanga, am incaltat-o in poante de balerina si am scos-o la plimbare. Pe sub el am pus un maieu simplu, intr-o culoare roz-pal, luat dintr-un magazin no name.

Pulovarul este minunat! Este unul dintre obiectele mele vestimentare favorite! Este crosetat si materialul din care este facut este de foarte buna calitate. L-am primit de la sora mea, dupa ce m-am rugat de ea ca o nebuna sa mi-l dea!

In piept am asezat brosa Printesa Pisicutelor , facuta de mine, desi pe umeras atarnasem lantisorul cu flori de liliac. Am zis sa nu eclipsez totusi imprimeul de pe tricou si am preferat sa pun un accesoriu pe pulovar.

Voi cum va impacati cu pantalonii scurti?

Comentarii

Ionny a spus…
Imi plaaac!! esti atat de creativa, si ai un corp super:*:*
Toma Aurora a spus…
Merci Ionny! Esti foarte draguta!
Juliet a spus…
iti sta foarte bine in pantaloni scurti. Imi pl;ac tare mult outfiturile create.
Toma Aurora a spus…
Multumesc, Oana!
Pupici!