Yves Rocher - Piersica

Una dintre aromele mele preferate este cea de piersica/caisa; mi se pare foarte potrivita in orice sezon, deoarece parfumul acestor fructe este in acelasi timp si cald si fresh. La Yves Rocher aroma de piersica este prezenta in mai multe produse, iar gama Plaisir Nature ne prezinta o intreaga colectie dedicata ingrijirii corpului.
Pe langa crema exfolianta pe care am prezentat-o in trecut, printre preferatele mele se numara:
-scrub de corp Gommage Vegetal;
-exfoliant de corp Piersica Galbena;
-lotiune de corp Piersica Galbena.

Scrubul de corp Gommage Vegetal ne este prezentat de producator astfel: "Pentru a iti exfolia pielea, dar si pentru a o purifica, laboratoarele Yves Rocher au ales:
-pudra exfolianta de caisa;
-ulei esential de saro cu proprietati purificatoare;
-seva hranitoare de agave.
Sub dus, masati corpul cu acest produs, apoi clatiti din abundenta.Folositi 1-2 ori pe saptamana.Nu aplicati pe pielea ititata sau ranita."

Parerea mea:
-imi place pentru ca exfoliaza pielea si este destul de dur;
-mirosul este fenomenal, foarte natural, fresh;
-se clateste repede pentru ca nu face deloc spuma;
-nu imi place ca nu face spuma, desi teoretic vorbind scruburile care fac spuma contin multe substante nocive care pot patrunde cu usurinta in piele in momentul in care aceasta este exfoliata iar porii se deschid.

Pret: 42 lei
Cantitate: 150 ml (eu zic ca ajunge pentru 10-12 exfolieri).

Exfoliantul de corp Piersica Galbena are urmatoarea descriere pe ambalaj: "Placerea piersicii intr-un exfoliant fondant pentru o piele moale si stralucitoare.Aplicati  pe pielea umede de 1-2 ori pe saptamana . Clatiti din abundenta."

Parerea mea:
-mirosul este la fel de frumos ca al celuilalt exfoliant;
-ambalajul este dragalas si foarte practic;
-textura este cremoasa si exfoliaza foarte bine pielea;
-nu imi place ca se consuma foarte repede, fiind mai cremos decat celalalt scrub.

Pret: 45 lei
Cantitate: 200 ml (ajunge pentru 6-8 utilizari)


Lotiunea de corp Piersica Galbena se prezinta astfel: "Experimenteaza savoarea proaspata a piersicii. Aceasta lotiune de corp, cu o textura usoara care se absoarbe imediat, lasa pielea moale si bine hidratata pe tot parcursul zilei."

Parerea mea:
-nu stiu ce au lotiunile din gama Plaisir Nature de sunt atat de grozave, usoare, nelipicioase, dar va spun sincer ca sunt indragostita de ele;
-mirosul este fantastic, identic cu cel al piersicii culese din gradina;
-raportul calitate-cantitate-pret este satisfacator.

Pret:29 lei
Cantitate: 400 ml (este imensa)

Comentarii