Shopping Day


Astazi am fost la posta sa ridic coletul expediat de Roxana, persoana despre care v-am vorbit intr-un post anterior. Produsele comandate au fost:
-Sampon Wella pentru par vopsit;
-Masca Wella pentru par vopsit;
-Sampon termic Kerastase;
-Fond de ten MAC Select SPF 15, nuanta NW35;
-Fard de pleoape duo Sephora.

Roxana a fost foarte draguta, a expediat coletul in scurt timp si a ambalat foarte bine produsele, astfel incat toate au ajuns intregi la mine. Nu incerc sa ii fac reclama, dar va spun ca produsele sunt noi, sigilate, in termen (majoritatea expira la 6-12 luni de la deschidere asa ca nu aveti de ce sa va faceti probleme).

Produsele de par nu le-am testat inca, dar de cele Wella Age Results, pe care le-am achizitionat acum 2 saptamani sunt extrem de multumita. Voi reveni dupa o mai lunga utilizare cu pareri asupra acestor produse.

Fardul de pleoape de la Sephora este sidefat, usor metalizat, nuantele sunt cremoase si primavaratice! Am facut o poza celor doua nuante pentru a va face o parere.

Fondul de ten de la MAC este minunat, singurul neajuns fiind faptul ca nu are pompita.Ca design seamana cu Colorstay de la Revlon( pe care eu il urasc pur si simplu, nu m-am impacat deloc cu el si nici surorii mele nu ii place pentru ca se vede pe fata ca o masca ).Puterea de acoperire este medie, dar aspectul este fabulos, se adapteaza instantaneu nuantei pielii. Tenul meu este masliniu si de cele mai multe ori fondurile de ten pe care le folosesc sunt fie prea deschise, fie rosiatice-portocalii, fie prea inchise.Ma bucur ca m-am lasat influentata de parerea lui Ionny, atunci cand si-a exprimat punctul de vedere pe forumul Elle.

Pe blogul Roxanei produsele sunt mai ieftine decat in magazin, dar va voi comunica pretul standard al produselor conform site-urilor de specialitate:
-Sampon Wella pentru par vopsit- 43 ron;
-Masca Wella pentru par vopsit- 56 ron;
-Sampon termic Kerastase-387 ron/1000 ml pe Strawberry, adica in jur de 95 de lei pentru un flacon de 250 ml.
-Fond de ten MAC, nuanta NW35-80 lei.
-Fard de pleoape duo Sephora- 48 lei.

Comentarii

Ionny a spus…
Sa le folosesti cu drag pe toate! Ma bucur mult ca ti-am putut fi de folos!:*
Toma Aurora a spus…
Multumesc, Ionny!