Review: eye-liners



  Folosesc tus de pleoape in fiecare zi si aproape in fiecare luna imi cumpar un produs nou din acaesta categorie de make-up. In prezent am 3, pe care el alternez in functie de durata in care doresc sa pastrez machiajul intact.
Enumar cele 3 eye-linere conform primei poze postate:
1. Couleurs Nature-Yves Rocher
2.Quick Stroke-Constance Carroll
3.Get in line- Rimmel
Preferatul meu din cele trei este cel de la Constance Carroll, care culmea a fost si cel mai ieftin. Dupa cum se poate observa, este mat, negru si rezistent la apa. Celelalte doua sunt sifdefate, au un usor glitter in compozitie si desi rezista in jur de 8 ore pe pleoape  nu ma impac cu ele la fel de bine cum fac cu cel de la CC.
In ultima imagine se poate observa diferenta de rezistenta dintre tusuri, plus ca pensula de la Constance Carroll este cea mai subtre si nu se scamoseaza absolut deloc.

Fata de alte tusuri testate (Oriflame, Avon, Elf ) cele de la YR si Rimmel sunt mult mai bune, daca doriti sa va faceti totusi si o parere despre ele.

Preturi: Yves Rocher in jur de 45 ron
            Constance Carroll in jur de 18 ron
            Rimmel in jur de 20 ron.

Comentarii

Alexandra a spus…
de unde ai cumparat eyelinerul constance caroll?
Toma Aurora a spus…
Alexandra, l-am luat de pe e-cosmetic.ro.
A costat in jur de 11-12 lei cand l-am luat, l-am mai vazut pe okazii cu 18 ron.
Nu cred ca il mai au in stoc :(
Alexandra a spus…
multumesc pt raspuns