Pudra bronzanta Yves Rocher


Am ales sa fac un review acesteei pudre, pentru ca este produsul meu preferat din aceasta categorie! Imi place mai ales datorita aspectului natural pe care il are pe fata (aplicata peste pudra, nu direct peste fond de ten).

Descrierea sa, conform ambalajului este urmatoarea:
  "Fard de obdraz trio Aquareles Vegetales
   Cutie 15 g
   Un fard de obraz  in trei nuante, imbogatit cu pudra de aloe vera, ce se aplica usor cu ajutorul pensulei pentru a oferi chipului un aspect bronzant uniform, luminos si natural. 
   Testat sub control dermatologic."

Parerea mea este urmatoarea:
-se aplica excelent cu o pensula pentru fardul de obraz;
-cele 3 nuante se imbina foarte usor direct pe fata;
-cantitatea produsului este destul de mare;
-aspectul de bronz este natural, cu tente de maro, nicidecum de portocaliu.

Ce ii pot reprosa? Nimic, cu exceptia faptului ca aplicata direct peste fondul de ten este putin stridenta, dar acest lucru l-am observat la majoritatea fardurilor de obraz.

Pret: in jur de 35  ron in magazin, dar o puteti gasi uneori si la promotii, cu 30% mai ieftina.

Comentarii

Sadie a spus…
Astazi am ajuns si la capatul blogului tau si am observat ca m-ai adaugat in blogroll. Te rog insa, daca doresti, sa schimbi adresa catre blog deoarece eu m-am transferat pe mug de ceva timp. Noua adresa este: http://septembriejoi.mug.ro/
Toma Aurora a spus…
Sadie, imediat se rezolva!


Te pup!
ank_eliza_01 a spus…
bun. am cautat aceasta pudra pe site-ul yves rocher si nu o gasesc :( tu ai luat-o din magazin?
Toma Aurora a spus…
Buna, am luat-o dintr-o brosura ceva mai veche.Nu cred ca mai exista momentan in stoc! :(
ank_eliza_01 a spus…
păcat, pare sa fi exact ce cautam.