Primul Blog Award

Astazi am primit primul meu blog award de la Ionny si ma bucur foarte tare ca l-am primit destul de recent de la crearea blogului meu!
Regulile sale sunt urmatoarele:

I. Sa ii multumesc celei care m-a nominalizat!  Multumesc mult, draga Ionny, te voi urmari in continuare atat pe blog, cat si pe forum!

II.Sa mentionez 7 lucruri despre mine!
1.Am 22 de ani, sunt anul 1 master Istorie Relatiilor Internationale, la Universitatea Bucuresti.
2.Activitatea mea de baza este designul si impreuna cu sora mea detin magazinele online Nahoot si EbonyVintage.
3.Iubesc animalele, am 5 pisici si 3 caini.
4.Sunt innebunita dupa cosmetice si haine (imi plac mai ales hainele realizate de sora mea).
5.Imi plac accesoriile cu pietricele sclipitoare mici si oja cu sclipici mic.
6.Imi plac foarte mult cartile lui Guy de Maupassant.
7.Imi plac dulciurile si ciresele.

III.Sa ofer premiul altor 15 bloggerite:
http://anaulmanu.blogspot.com/
http://fashionandbeautysucker.blogspot.com/

Comentarii