O dorinta indeplinita- Sacou dantelat

Ieri mi s-a indeplinit una din cele mai arzatoare dorinte din ultima vreme: sora mea mi-a facut un sacou din dantela roz. De foarte mult timp imi doresc un asemenea obiect vestimentar si din pacate nu am gasit decat la H&M un sacou din dantela dar care era foarte gros si care imi era mare, desi era masura S (36).
Sacoul s-a realizat in timp ce eu dormeam dusa , culmea e ca sora mea cosea la masina la maxim 1 metru de mine si cu toate astea nu m-am trezit.
Sacoul este minunat: este mic, nu e nici gros, nici subtire- e tocmai potrivit pentru o temperatura de 20 de grade. Ma bucur ca il pot purta si vara, atunci cand se lasa seara si imi place la nebunie ca se prinde cu acele cordonase in fata, sau in spate sub forma de fundita. Si cel mai mult ma bucur ca nu are guler clasic de sacou office!
Mai mult, o sa se potriveasca de minune cu prea-iubitii mei tenesi dantelati, care au cam imbatranit, dar nu le-am gasit pana acum niciun inlocuitor.
.

Comentarii