Gommage si gel de masaj pentru picioare Yves Rocher







Sunt client Yves Rocher de aproximativ 4 ani si in tot acest timp am reusit sa imi formez o parere asupra produselor acestei firme, care se prezinta publicului ca fiind cea mai mare firma de cosmetica vegetala la nivel mondial. Desi originea vegetala a tuturor ingredientelor produselor YR e pusa sub semnul intrebarii, pot spune deschis ca ele sunt foarte bune, cu mici exceptii.
Imi amintesc ca printre primele cosmetice YR achizitionate s-a numarat si gomajul pentru picioare cu piatra ponce.Catifelarea lasata in urma folosirii acestui scrub nu a fost de atunci egalata de niciun produs, in cazul meu.
Granulele de piatra ponce sunt foarte dure, in timp ce restul compozitiei este uleios, hidratant. Produsul se poate folosi atat pe picioarele umede, cat si uscate, iar marea sa calitate este faptul ca nici dupa 5-10 minute de masaj gomajul nu se usuca.
Gelul de masaj anti-oboseala are un efect racoritor imediat si indelungat, pe care de asemeanea nu l-am mai intalnit la niciun produs de gen. Aroma de levantica e mai discreta decat ijn cazul gomajului, dar aveti grija ....eu in momentul in care mi-am mirosit mainile dupa ce am aplicat gelul mi-au lacrimat ochii datorita mirosului de menthol :)
Marele neajuns al acestor 2 produse este cantitatea foooarte mica, de doar 50 ml fiecare. Un tub de exfoliant imi ajunge pentru 5-6 utilizari, iar un tub de gel pentru 8-10 utlizari.
Cu siguranta le voi achizitiona din nou!

Pret: gommage   23 ron
        gel racoritor  21 ron

Comentarii