Exfoliant pentru fata Avon versus Yves Rocher



Astazi voi vorbi despre doua produse pe care le folosesc cu regularitate de aproape o luna de zile: scrubul de fata de la Avon si gommage-ul de la Yves Rocher . Le voi descrie pe rand, ramanand  ca la final sa trag o ultima concluzie.

Exfoliant de fata Avon : "Crema abraziva energizanta cu piersica si lapte de migdale. Formula are la baza Complexul BioSeed. Mod de folosire: se maseaza pe fata uda, dupa care se clateste."
Crema este un pic cam densa, se intinde destul de greu pe fata si este destul de dura. Particulele din compozitie (samburele de piersica) exfoliaza pielea destul de dur si nu o lasa prea moale. In plus, se ususca foarte repede si e nevoie sa mai stropiti fata cu apa din cand in cand pentru a continua masarea. Aroma sa este usor atificiala, dar nu e puternica. Se clateste destul de greu, avand o consistenta vascoasa.
Cantitate: 75 ml
Pret: in jur de 9 lei, in functie de reducerea din catalog


Exfoliant Gommage Gourmand Yves Rocher: "Gomaj cu extract de sambure de caisa. Un gomaj pe baza de apa  de hamamelis si extract de caisa. Se utilizeaza de 1-2 ori pe saptamana, prin masaj usor, evitand conturul ochilor, apoi se clateste."
Nu cred ca am ce sa ii reprosez acestui produs, are un miros placut, nu se ususca pe fata nici daca te masezi 10 minute, are o consistenta usoara, fondanta, exfoliaza dumnezeieste si se clateste imediat. Pielea ramane moale, moale iar cantitatea pe care trebuie sa o folosesti este foarte mica. Eu am folosit-o pana acum de 6-7 ori si am consumat cat se vede in tub, adica maxim 10 ml.
Cantitate:50 ml
Pret: 26 lei

Concluzia finala: Castigatorul este cu siguranta produsul de la Yves Rocher, care are din partea mea nota 10.Pretul sau nu este ridicat si merita cumparat, mai ales ca il poti folosi cel putin 4-5 luni, poate chiar si mai mult daca il utilizezi o data pe saptamana.

Comentarii

mariana a spus…
Foarte util acest review.Multumim Aurora
Toma Aurora a spus…
Cu multa placere!
Lucia a spus…
Eu il am pe cel de la Avon. Aveam de gand sa il iau si pe cel de la Yves Rocher, dar inca nu l-am luat, deci nu stiu cum este, dar de cel de la Avon sunt foarte multumita. Imi place foarte mult.